Blog must updated daily for new blogger

Blog must updated daily for new blogger


Gambar graf yang tak menentu..hehehe
 Satu hari tak updated blog, pageview jatuh mendadak. Terutama untuk
blogger baru mcm aku. Malu lak nak ckp berapa pageview aku..hehehe.
Krn kita tiada pembaca setia, tak macam ariff.shah blog yg dah
estalblished kalau tak updated 2 hari pun tak per. Macam kita ni perlu
sogokkan org membaca entri kita.
Sebab tu dalam peraturan pertama blogger anda mesti maintain dan updated
blog.
Kedua, saya rasa semua org gunakan sosial network spt FB,TWITTER,
MYSPACE atau ping blog kau org utk dapatkan pembaca entri kau org. Dari
situ kwn2 kita akan baca. Dan dari situ baru org baca entri u dan ada
ler sikit naik pageview pada hari itu. Kalau mcm aku satu hari tak buat,
pageview hari tu rendah dan akan effect total pageview bulanan kau
nanti. Target semua blogger, nak naikkan pagerank dan pageview, mahu tak
mahu utk semua new blogger anda mesti tiap2 hari updated blog anda.
Hari ni aku duduk dpn komputer 3jam lebih updated blog aku. Hari Sabtu
dan Ahad masa utk anak2, tu masa singkat tapi itu alasan kot. Sebab tu
sekarang aku buat blog Melaka Photo, bawa anak dan bini jalan-jalan amik
gambar dan buat blog. Menyelam sambil minum ayak.. Tapi dalam masa cuti
ni ler, aku buat entri byk2 simpan utk satu minggu punya entri. Kalau
kerja lagi masa tak der.
So, anda mahu jadi blogger. Kalau sanggup hadapi cabaran atau deadline,
mehh kita buat sama2. Kalau boleh aku nak backlink kau org, kita tukar2,
aku pening pasal backlink ni. Tak paham konsep. Adus!! Ni ler nasib new
blogger yg kurang celik bahasa IT..hemm
Aku dapat information pasal shoutbox..please tolong aku tulis message
kat shoutbox..

Catat Ulasan

0 Ulasan