Twiends- Get traffic percuma

Twiends- Get traffic percuma

Twiend meyediakan satu pengenalan untuk mancari kawan dan followers. Pemasalahan utama dalam mana-mana sosial network adalah rakan-rakan atau follower.
Tiada guna jika kita menggunakan  akaun Twitter atau Facebook sebagai  pemangkin informasi blog anda tapi kurang berjaya. Semua artikel yang anda hasilkan secar automatik boleh di pingkan ke laman-laman ini. Tetapi saya ulang sekali lagi..hehehehehe... tiada rakan-rakan dalam Facebook atau Twitter yang mencukupi untuk anda promosikan blog anda juga tiada gunanya. Betul tak?
Ini yang saya alami selama berbulan-bulan...kat Facebook hanya ada beratus2 jer kawan. Kat Twitter hany ada ratus-ratus ajer. Tension dibuatnya kerana saya sendiri tahu jika tak cukup follwer macam mana nak promote blog.
Minggu lepas saya dah jumpa satu laman Twiend ( taip ajer kat Google). Merupakan satu laman yang memberi perkhidmatan mencari follower Twitter, Facebook, Website dan You Tube secara percuma. Anda hanya perlu rajin klik button yang ada seberapa laju  yang boleh, samada anda following atau dia orang follow anda. Ia menggunakan sistem kredit dimana setiap kali anda klik kat icon-icon anda dapat 2 kredit. So jika orang lain nak follow kamu , pastikan kamu ada credit!!!! Kalau kamu tak ada kredit, dia orang tak boleh follow kamu.
So kena buat kerja sikit ler, terpaksa ler buat schedule klik selalu jadi follower...
Tapi memang best, pageview blog aku mencanak naik kerana ramai rakan-rakan dari Twiend samada suka tak suka terpaksa jenguk website aku kalau klik website Twiend aku.
Cuba buat benda ni, amat bagus!!!
Sekarang ni aku tengah promote Facebook Pages untuk Blog Santai, kalau ada masa please tick Blog Santai ----suka.
Masalah Twiend ni sekarang dan mana-mana laman, facebook ajer aku tak berjaya buat!! Benggang., dia macam "hang". Beta testing..
SELAMAT MENCUBA dan rajin boleh follow me at my Twitter Hanif
Kat bawah ni CEO Twiend punya kata-kata pembuka..
Twiends provides introductions to people looking for friends and followers. We use a fair credit system to create the incentive for you to check someone out. When you follow someone you earn credits from them, and vica versa when they follow you. You can decide how many credits you want to offer per follow, and when you run out you remain on the list so people can still follow you if they like. We focusing on making the introduction, and you focus on deciding who you want to be friends with in the long run. We are not a "get followers fast" site or a follower train. You get to choose who you friend and they get to do the same. In saying that though, you will find that a lot people will follow you because you are on the site. Our focus is community building.

Catat Ulasan

0 Ulasan