Add to Any Aplikasi ...Nice!!!

Add to Any Aplikasi ...Nice!!!

Satu lagi aplikasi yang aku rasa amat berguna dalam blogging. Pernah tak kau orang tengok tanda share macam di sebelah. Kalau klik kat tanda share ini terdapat lebih kurang 22 laman web yang kau orang boleh pingkan!!! secara manual....

Tu yang malas sekali nak pingkan blog kau orang kalau guna aplikasi ini.
Sebenarnya aplikasi ini untuk pengunjung yang berminat nak share hasil kerja tulisan kau, dan terdapat pelbagai aplikasi web kat dalam tu yang mungkin pengunjung kau orang gunakan...

Tapi apa salahnya kalau kaurang guna juga untuk kepentingan diri dan blog kesayangan kau. Antara yang best aku tengok ialah protopage yang berfungsi summary semua aplikasi kau orang dalam satu laman..!!!

Dan kauorang juga berpeluang explore laman-laman web yang kau orang tak pernah dengar sebelum ini.
Taip kat google addtoany nanti jumpa ler...
Selamat mencuba

Saya nak ingatkan, sebagai blogger mahu tak mahu kalau nak promote blog kau ..terpaksa banyak manual kerja  yang terpaksa buat.  Sebagai contoh blogwalking pun leceh tapi terpaksa buat kalau kau nak blog kau dikenali.
Dan semalam dengan bangganya aku berkata ariffshah beri komen kat blog aku ....dalam entri FB tempat menipu. Bangga gak!!

Catat Ulasan

2 Ulasan

Noor Fatin berkata…
banyaknya! aduh, xpandai sgt la. huhu