Samurai Burger

Samurai Burger

hanifidrus
Salam Satu Blogger. Hari ini nak cerita tentang makan.
Mana boleh tahan perasaan tiap-tiap hari aku baca blogger makcik-makcik ini asik-asik cerita tentang makan.Ehh..makcik lak..blogger wanita rupawan....hihihihhi.
Yang rajin memasak kan makcik-makcik ajer...hahahahaha

Aku pula tak der modal nak tunjuk hal makan-makan. Padahal aku kuat makan.
Kalau nak tunjuk resepi pula, aku memang tersangat tak pandai memasak..hehehehe.
So hari ini aku nak pancung kau orang semua dengan burger samurai McD aku.....

Ini pun bini aku yang paksa aku makan. Aku malam-malam ini malas nak makan, kena jaga perut yang semakin bulat. Keranamu Isteriku , aku layan juga dengan bersyarat bini aku belanja ler.

Ini semua atas pengaruh rakan sebaya dia. Kawan dia kata memang sedap burger samurai ini, Kata kawan bini aku lagi, kalau ikutkan hati memang nak makan tiap-tiap hari tapi nasib duit tak  der ajer. Bayangkan promosi yang sebegini!!!

Semalam aku makan Double Samurai Burger dan isteri aku Samurai Burger tak berdouble tapi dapat double..hahahahahaha.Entah mamat McD tu salah amik kot. Suka hati dia.
Tapi tak habis makan. So aku ubah menu burger aku jadi Triple Samurai Burger.
Memang menjilat jari...memang sedap dan ditambah lagi sos cili McD..masyuk ajer kat perut..

Kalau kau nampak tangan thumb up tu, itulah bini aku yang kemaruk nak makan Samurai burger tu..hehehehehee. Last-last aku yang kemaruk makan triple burger.

Itulah kisah makan-makan aku .
Yes!!!!!  Yes.!!!!!!!!akhirnya aku dapat buat entri makan..




Catat Ulasan

23 Ulasan

OKje berkata…
Memang kena try esok ni.... tak boleh tahan ni asyik tengok orang makan aje...hu..hu...

Sok OKje review pulak ye cik Hanip!!!
dayteenlea berkata…
puiiiiiii
kisah makan! taknak bacaaaaa
Unknown berkata…
yes yes akhirnya dpt baca entry kisah mkn2 dr hanif idrus .... hehehh
ma ❥ berkata…
boleh cuba lah nti tapi ada org kata tak sdp pula tu tkt nak rasa burger ni sb katanya sos dia manis skit?
LiNda berkata…
sedap ke? ramai cakap x sedap..tapi linda pun x try lagi :)
nursuriani berkata…
weh pepagi neh bukan aku lapaq weh.
Aieda Adnan berkata…
peh..thumbs up!! haha
Tanpa Nama berkata…
hehe.. dia ni buat sya rasa lapar pula..
Zyra Roxx berkata…
belom berkesempatan test power beger ni T_T
wantie berkata…
tak sedap. suka lagi pross tak reti tu. hehehe...

Ikhwan Suhaimi berkata…
sedapp kan3... air die je hampeh Sakura Mcfizz tu
Unknown berkata…
sukanya dia dapat buat entri makanan.. ^_^

dah lama tak makan mcd...
ayut berkata…
xmau try sbb sauce dy celup manis tu..hihi..tp air dy bestttt..hihihi..aritu order air jer :)
Unknown berkata…
:P wehhh...makan burgerrr. dpt juga yer buat entri makan2 ni
Unknown berkata…
uish..nak try jugak lah nnti..ramai sgt asyik ckp sal samurai burger nih..>.<
Blog Santai berkata…
Antara makan favorite ni...selalu mac chicken double burger aje and kalau ada properity burger yang lain letak tepi...sedappppp
haryati berkata…
dh try dh...sedap gak...cume sos dia cam manis sket...
Mak Lin berkata…
macam nak gi try. sedap sangat ke?
Salmi berkata…
Ramai yg bercerita pasal samurai burger ni tapi akak belum pernah cuba..
Mak Lin berkata…
(>_____<)" saya dah try baru kejap tadi akibat terpengaruh dgn entri ni. ADDICTED! esok nk beli lagi.
Cikrosecute berkata…
dah makan memang sedap...
Unknown berkata…
sampai triple bro ????? best2.....dasat!