J Card Day Melaka

J Card Day Melaka

Salam Satu Blogger . Hari ini aku cuti separuh hati sebab pergi J Card Melaka.
Untuk pengetahuan J Card adalah acara tahunan Jaya Jusco beri diskaun  kepada semua pemegang kad J-Card semua barangan mereka sehingga mencecah 70%!!!
Aku rasa pembaca blogger wanita dah tahu benda ini kan.

Dan aku seperti biasa terperangkap di tengah-tengah nak cuti atau bawa isteri aku pergi J-Card..huhuhu. Dan sudah semestinya bagi lelaki yang dah berkahwin wife always win....hehehehhee

Pukul 8.00am muka dah ada depan Jaya Jusco tapi aku tak turun, isteri aku ajer pergi. Aku lepak-lepak dan pergi Tesco pekena Kopi dan sementara tu aku cuci gambar operator masa Annual Dinner.

Pukul 1.00pm isteri aku dah call dan aku pun ambil dengan melayan jem yang agak teruk. Orang Malaysia ini nak kata tak der duit pun tak boleh. Jangan ada sales ajer, penuh parking satu Jaya Jusco ini...huhuhuuhu.

Dan isteri aku ada belikan aku tali pinggang Polo satu sebagai upah hantar dia ke Jaya Jusco. Bodek ler tu..hehehehehe

By the way, sememangny aJ-Card merupakan satu kegemaran rakyat Malaysia

Catat Ulasan

5 Ulasan

Unknown berkata…
berbaloilh teman wife ... hehehhh nk pergi tapi ... mls parking mesti takda. sakit kaki nk jln jauh
Unknown berkata…
hu3....untungnya...dpt gift lagi...... tak sia2 awal2 pagi dah sampai situ.....
Unknown berkata…
untung nyer..... siap dpt gift lagi dari yg tersayang...tak sia2 pi awal2 pagi.....
boni kacak berkata…
hahaha..wife always win ye? ni yang rasa takut nak kawin ni...hehehe
Cikrosecute berkata…
kikiki hubby cr pun dapat info...jcard hantar sms..