Jururawat rakam imej hantu

Jururawat rakam imej hantu



hanifidrus
Seorang jururawat terkejut setelah dia merakam imej lembaga wanita di hadapan lif sebuah hospital swasta di sini 25 Oktober lalu.
Jururawat berkenaan yang hanya mahu dikenali sebagai Hailie, 26, berkata, imej misteri itu dirakam pada pukul 7.20 malam Jumaat lalu menggunakan telefon bimbitnya ketika sedang menunggu lif untuk menghantar pesakit yang baru lepas menjalani pembedahan.

Menurutnya, sementara menunggu ketibaan lif, dia mengambil gambar kerja-kerja penyelenggaraan lif yang sedang dilakukan di situ.

“Pada mulanya, saya tidak mengesyaki sesuatu yang luar biasa pada gambar ini kerana ia sedikit kabur sehingga menyebabkan saya terpaksa mengambil tiga keping gambar.

Gambar ini adalah tipu sebenarnya..huhhuhu. Cekeprot betul minah yang ambil gambar ini, aku kena tipu hidup-hidup..hehehehhe.
Aku rasa minah jururawat tu tak bersalah tapi handphone tu yang bersalah. Tengok macam I-Phone ajer..kalau pengguna Samsung tak kot...hehehehehhee. Jokes..
Buat lawak sebab aku kena tipu....heheheh

Catat Ulasan

15 Ulasan

izwan berkata…
Boleh pula ye.... Blogwalking sini! ? IzwaN kata ¦ KOMEN ¦...

Susulan Hantu Lif ¦
Unknown berkata…
betul ke edit ni bro?
♥ Nana BamBam ♥ berkata…
oh nie cite dr blog mazidul ek?

tp betul ke ada?
Daus Redscarz berkata…
ada orang cakap tacap2.. tak sure la pulak..


## biar betul aku baru follow blog ni. mungkin ari tu aku follow google+ or blog list hanif. sowi der..
Aieda Adnan berkata…
mcm photoshop je..haha
boni kacak berkata…
haha..gambar palsu bro..wartawan kena tipu dengan gambar ni..hehehe
Yana Halim berkata…
bro hanif....takyah le menyebarkan lagi pasal berita dari paper yg sungguh menipu mcm nie. Aplikasi henpon je pon. Buat malu je. Entah sape la editornya...hehe..
Unknown berkata…
tp dgr cerita gmbr ni edit semata2 bro.
THE AUTHOR berkata…
Alamak !!! aku kena tipu ler ni..puihhhh!!!
hahahhaha...
Wartawan pun kena tipu a[atah apatah lagi aku cuma seorang blogger ..
Cikrosecute berkata…
memang nampak sangat gambar tue edit..
Eiqa Almond berkata…
Dah lee cuak bila tengok gambar tu..
Dalam hati nak baca terus ke tak nak ke tak..
Rupa2x nyaa haaisshh...
miss kecoh berkata…
isshh...semangat saye duk membaca,, last2 tipu..
Unknown berkata…
nampak sangat depa nipu.......
wantie berkata…
oh.. tipah tertipu..
Azee berkata…
camera hp 360 ada edit untuk ghost ni..x caye boleh install kat androi apps. hantu ni pun hantu yg sama .. saya pun dah buat banyak kali =_=