Hari Raya Collection

Adsense

Gara-gara cuti sekolah yang panjang.

Posted by Hanif Idrus  
Tagged as:
11:53 PM

Salam satu blogger. Pada 2.1.2013 bermulalah sessi persekolahan untuk rakan-rakan blogger yang mempunyai anak-anak dan adik2.
Ketika aku menulis entri ini, anak pompuan aku masih tak boleh nak tidur-tidur. Dah naik haus aku membebel suruh tidur sebab esok nak sekolah. Tapi masih juga tak ler tidur!!!!
Ini semua gara-gara cuti sekolah,  mata dah biasa terbeliak jadi musang sampai tengah malam. Bangun lak sampai tengahari. Inilah kesannya..hihihihihi.
Anak aku siap minum susu lagi nak tidur..hahaha.
Lantak kau ler Hanis...jangan besok mama kau kejut..susah nak bangun. Jangan sampai abah pagi-pagi mendengar nyanyian opera mak kau. Boleh kusut aku nanti.....hihihihihi.
Semua ibu bapa pasti lalui perkara ni kan..hihihi

Hanif Idrus

Terima Kasih Kerana Singgah Di Blog Hanif Idrus

38 comments :

haha Hanis tidurr nanti akak sekali dengar lagu opera tu kang, ekekee
Biasa laa tu bila dah cuti sekolah lama sangat..
Pernah rasa semua tu dulu. XD

wantie said...

Sama la. Ni time dok komen ni pun sambil bebel suruh amurul tido. Haishh... sabo je la

hahah....sama lah bro...anak aku pun sama..jenuh suruh tidor..tak maunya tido...

Sabar ye bah, budak2 dah syok sgt cuti, liat nk tido malam, liat nk bgun pagi.. Alahai,
Selamat kembali ke sekolah ye abg hanif =)

maaaaaaaaaalasnya nak g skolah!

Hihihi..

2 bulan tido lewat ,)
Lain kali kena orientasi seminggu ni

hahahaa..lawak...dah abah tak tido-tido...manelah anak nak tido...hehe

mohon simbah dengan air kalau tak bangun2 tido.hahahahaha

bkn anak yg tdo awal...tp bapak yang tdo awal..haha

yana pon baru naik kje dari cuti pnjng ... mmg ssh nk tdo mlm tadi. bgn pg pulak dh terlmbt. APTB

bro.... sebulan cuti..hari2 tido lewat...bila dah masuk musim sekolah...mula ler susah nak tune balik.... sure mlm karang awal Hanis tido....penat dgr opera pagi tadi....he3

hahaha...MV seawal jam 6.00 am dh start opera cina//

MV seawal 6.00 am dah start opera cina

happy new year :)!!!!

dengar lagu opera tak pagi tadi..? hihi...

Betul pun, malam adi dh puas sy membebel br diaorg tdo, bgn pagi tadi pun puas membebel br bgn.

haha..sama lar dulu..liat je nak bngun..=D

ikut perangai bapak dia kot.
hehehe..

#selamat tahun baru. ^__^

ayut said...

hahaha..mmg..sbb ank tuan umah ayut pon same..pnt mak dia suruh tido tp xtido jgk,...

lama tak jenguk sini! hehehe. sihat ker bro?? adeh bukan anak jerk yang liat nak bangun neh. mak ayah liat sekali neh. huhuhuhu

ye betul tu anip, sampaikan mak2 sekali kena tido awal...hihi

hihi..semua kena paksa tido kan..

LiNda said...

haha, bese la budak2. dolu2 saya pun mcm tu. da biasa tidur lmbt, bgun pun lambt. Sekali kene sekolah daaa. mlm ni confirm anis tdo awl ;)

wah, degil jugak si Hanis nie eh..

hnahdy said...

maknye je ke menyanyi opera? ayah dia..hehe

Aziela said...

Betul. Dah kesedapan sepanjang cuti boleh bermain, tidur dan obses dengan tv, bila nak sekolah semula, anak bujang saya menangis sepanjang hari. Membayangkan keindahan hidupnya berakhir dan berganti dengan timbunan kerja sekolah.

Aziela said...

Betul. Dah kesedapan sepanjang cuti boleh bermain, tidur dan obses dengan tv, bila nak sekolah semula, anak bujang saya menangis sepanjang hari. Membayangkan keindahan hidupnya berakhir dan berganti dengan timbunan kerja sekolah.

kay_are said...

mase kecik2 dulu memang same macam tu gak r perangai nye.. siap kne pakse tutup lampu lagi baru boleh tido.. huu

Lu la syok sgt cuti..dah trbiasa la tu..haha
Btw,, slmt tahun baru bro :)

hahaha..
bila maknya menyanyi opera dgn abahnya skali bangun hehe!!

dapat membayangkan... hehehe

Kalau bapaknya tidur,anaknya ya ikut tu tidur....,
Yang ini bapaknya gak tidur-tidur, anaknya disuruh tidur... hihihihihihi

adik dya relaks je tidur lmbt tpi bila bgun pagi liat nk bgun

ejulz said...

hehehe.. biasa la tu.. hehe

Samalah Nep... susah betul nak tidur malam...tapi nasib senang nak bangun pagi... tak yah le nak memebebel!!! selamat tekak OKje!ha...ha..

Samalah Nep... susah betul nak tidur malam...tapi nasib senang nak bangun pagi... tak yah le nak memebebel!!! selamat tekak OKje!ha...ha..

Samalah dgn kat rumah akak ni. Dah 2 hari ibunya jadi tarzan.

hahaha..waa..teror la your wife blh nynyi opera..hihihi.. nasib la adk sy dorang tu blh bangun awl..kalau tak mungkin mak pun akan mcm tu..hhehe

Hanif Idrus Blog/Bloglist PR

Free Page Rank Tool Hanif Idrus Bloglist

Alexa

e-Qurban

Google+ Followers

Followers

Proudly Powered by Blogger .
back to top