Sehangat Asmara Buat Kecoh

Sehangat Asmara Buat Kecoh


Salam Satu Blogger. Sehangat Asmara.....emmm kecoh betul ler....
Untuk pengetahuan aku memang dah nekad tak mahu buat entri pasal Sehangat Asmara walaupun ini keyword panas musim ini. Sebab aku dah buat untuk filem Adam dan Hawa tempoh hari.

Tapi kalau kau orang tengok buku kat atas tu , memang kat rumah aku sekarang ada novel ini..hahahahha.
Siapa lagi kalau bukan pembaca novel tegar iaitu isteriku.

Dah dua minggu telinga aku ini bingit suruh aku download filem Sehangat asmara ini.
Dan malam tadi aku dah tahan lagi, aku pergi ke blog yang kasi perkhidmatan download drama panas ini.

Isteri aku baru tonton episod 1 dan 2..hehehehhe.
Kalau aku lihat kat blog-blog download dah dekat episod 16 dah!!

Tapi kerana aku sayang ketat-ketat bini aku ni, aku dah buat link kat bawah ini untuk download Sehangat Asmara...hehehehehhe.

Tadi aku menerima tugas untuk download 2 episod atau lebih drama Sehangat Asmara ini setiap malam..huhuhuhu.
Memang Sehangat Asmara ini menghangatkan tekanan aku..hahahahhahaha.

Anda boleh klik link bawah ini untuk download drama Sehangat Asmara...


hanifidrus

Catat Ulasan

26 Ulasan

Izzat Eshak berkata…
Hoho, tak ikut pula filem ni =)
Aimacomel berkata…
mmg ler abg hanif.. tapi kan.. baca novel lg puas dr tengok cerita ni. hehehe,
Unknown berkata…
bro pun layan sehangat asmara ye...... romantik sangat suami isteri...he3
Unknown berkata…
cerita dari novel ke...hebat lihat tajuk ja ..memang ada aura romantika
Unknown berkata…
wahh mmg peminat tegar ni..!

p/s:style tmplate blog bro ni..smoga brtmbh maju lgi^_^
Unknown berkata…
eza rekod tiap2 mlm sbb ritu astro bg dekoder pvr free...tgok nye bla waktu lapang sbb hubby xsuka cintan cintun...waktu terbaik menonton adalah masa beliau kuar keje or men badminton...hehehe...layannn... Adi putra sweet kot...
Nadia Johari berkata…
utuk bini tercinta..buat ape pun snggup kan..hehe
seribupilihan berkata…
dah lama tak tengok tv..
Cik Nor berkata…
aikk..blog dah berubah wajah..:)
amirofie berkata…
Saya pun melayan jugak cerita sehangat asmara tapi follow selepas episod 7. Tengok macam best je terus cari kat internet cerita ni dari episod awal. So sekarang setiap hari dari isnin hingga rabu tepat jam 10 malam, saya dan isteri akan berada di hadapan tv. Sama-sama layan cerita ni.

Thanks sebab sharing link yang boleh download terus cerita sehangat asmara ni.
amirofie berkata…
Saya ada tag En. Hanif untuk satu segmen di blog saya. Link seperti dibawah. Harap maklum.

http://amirofie.blogspot.com/2013/02/segmen-permulaan-perjalanan-blog-saya.html
Unknown berkata…
Memang sehangat asmara la kamu berdua ni ~>_<~
Kamsiah yusoff berkata…
tu diaaa...suami mithali hehe...tak mau isteri bising2,kan..
ayut berkata…
kerana syg bini ku turutkan jua..eh?hahaha..ayut tak lyan cite ni....best ea Hanif?
wantie berkata…
ni le suami mithali. kehendak isteri ikut, jgn le marah marah nanti tak dapat pahala. kalau donlod santai and happy mood pahala dapat bahagia pun dapat.

inasazali berkata…
cite ni best..download tau smpai abis..hehe..
inche hlovate berkata…
Kalo syg bini memang kena ikutkan hihi
Tanpa Nama berkata…
wah peminat novel jugak rupanya...hihi
Unknown berkata…
tak tengok pun drama ni...
Firdausy CiLiKku berkata…
wah bar perasan blog bro dah berubah.. baguslah..

huhuhu... kdg2 mls nak layan citer, bila dah layan xnak berhenti.

kerana isteri tercinta bro...redhajelah.. hehehe
C,T.K berkata…
sape xsyg bini oooo..haha...xpe2..skali skala :D
Ikhwan Suhaimi berkata…
best ok novel ni.. ade sebijik kat rumah, maklum le saya xde chanel 134 muehehehe
Unknown berkata…
Best ka cerita tu? Ramai sangat tgk. ahaha. Tak tgk la pulak
Unknown berkata…
untung laa wife dia..hehehe..terbaekkk
selipar putih berkata…
layan sama2 la baru romantik..haha
OKje berkata…
mestilah sayang bini ketat2kan... nanti tak masak baru tau!