Dicerai Isteri Kerana "Ehemmm" Kecil

Dicerai Isteri Kerana "Ehemmm" Kecil

hanifidrusIni adalah entri 18sx...
Hehehehhehe....lawak aku baca cerita ini. Kisah macam ini nak cerita satu dunia..ahaks.

But inilah realiti, seorang lelaki yang sejati , salah satu ketakutan utamanya ialah kehilangan keupayaan seks.

Salah satu tanggungjawab dalam perkahwinan ialah menanggung nafkah zahir dan batin. Dalam kepala otak lelaki ini kalau batin tu ialah seks ler...hahahahaha. That normal broo..

Bagi seorang lelaki, seks hingga mati. Ia tak monopos macam pompuan..hehehehhe. Malangnya bila umur semakin meningkat semakin kurang kekuatan seks.
Inilah ketakutan bagi lelaki. Sebab tu apabila ada ubat kuat seperti Viagra. Laku di pasaran bagaikan pisang goreng.

Masalah utama hubungan suami isteri selain masalah duit!!! Ialah masalah seksual. Ketidakpuasan hati seorang isteri dalam hubungan seks bisa mengoyahkan rumah tangga.

Bayangkan isteri kau muda genit, tetiba kawin dapat laki pancit tengah jalan.
Sekali dua tak per tapi selalu...bisa jadi perang besar !!

Untuk semua lelaki termasuk aku yang makin tua ini, apa yang aku ceritakan ini adalah perkara normal dalam kehidupan. Semua orang akan melaluinya.

Ini bukan entri 18sx tapi kisah realiti. Mungkin ada pembaca mencemuh membaca artikel ini. Tapi inilah berlaku dalam masyarakat kita sekarang ini. Saya nak kongsi perkara ini dengan semua.

Bila kita dah makin meningkat umur  selalu dilema masalah seksual ini. Kadang-kadang orang malu nak cerita benda-benda macam ini tapi kalau ada masalah seksual baik pergi berubat. Itu nasihat saya..

Jangan seksa bini awak tu..hehehehehhe.
Dan seorang isteri harus bersifat terbuka dengan suami dalam hal-hal sebegini.
Beritahu pada suami kalau tak berpuas hati dengan performancenya..hahahahhahaa.

Tapi ingat!! Masalah dalam hubungan suami isteri adalah hak ekslusif antara anda dan suami/isteri sahaja. Jangan nak heboh satu dunia tentang masalah anda. Jangan membuka pekung masalah anda.

Jagalah kesihatan anda dan dalam budaya melayu memang terdapat senaman baik untuk tubuh badan dan seksual iaitu Senaman Tradisional Melayu



Seorang wanita menceraikan lelaki yang dikahwininya empat tahun lalu kerana kemaluannya kecil. Wanita itu, kakitangan kerajaan, Zhang berkata, bekas suaminya gagal menunaikan janji untuk mengadakan seks tiga kali seminggu.

Zhang, 52, menyelar suaminya, Zhou, 55, dengan berkata: “Kemaluannya begitu kecil. Serupa kanak-kanak. Hanya panjang 5 sentimeter. Kami tidak pernah mengadakan seks sepanjang perkahwinan kami,” katanya.

Menurutnya, mereka berkenalan pada 2008 menerusi seorang rakan dan berkahwin lima bulan kemudian. Dia mahu mengadakan seks dengan lelaki itu sebelum berkahwin tetapi Zhou berkata, dia enggan kerana patuh pada ajaran agama. Zhang berkata, dia hanya mengetahui mengenai masalah suaminya pada malam hari perkahwinan mereka.

“Dia tidak dapat menunaikan tanggungjawab sebagai suami. Kami bergaduh sepanjang malam dan saya ada menyuruhnya berubat, tetapi dia enggan,” kata wanita itu

Ini adalah salah contoh satu post yang sukar hendak dikomen..hehehehehhehe.
Ini lah kita namakan comment stress dari post..
 

Catat Ulasan

17 Ulasan

Sheila Salim berkata…
Assalamualaikum abg hanif. hehehhe. nak tanya ni, dah hantar ke hadiah kat sheila? sebab sheila ada terima fridge magnet dan keychain daripada melaka. takda nama pun.
http://www.sheilashahfiekry.my/2013/03/hadiah-termisteri-buat-ku.html
Tanpa Nama berkata…
bagi pendapat kathy,setiap orang punya kelemahan dan kelebihan masing2. apa yang penting kita perlu berani berterus terang dan bersedia menerima apa pun akibatnya. samada pasangan bersedia menerima baik buruk kita atau tidak,memang itulah risiko yang harus di hadapi.
Cik Nor berkata…
haha..blh ke isteri ceraikan suami?
Unknown berkata…
...........

#bukti comment stress...
wantie berkata…
mcm mcm... china penuh dengan cerita pelik....


ayut berkata…
ala..lelaki tu pon satu...bini ye suh berubat tak mau...mmg la perang besar..hehehhe..oppsss..org bujang berbicara sudah :p takpe2x..take it as ilmu...ilmu... :D
ina berkata…
aduh..ina mslh berat..hahaha..
Salmi berkata…
Jika dah tahu ada kekurangan pada diri berubatlah sebelum berkahwin. Tak pasal2 tambah lagi sorang cik J..
adarain berkata…
perghh!!!..takot juga dengar nie..hehhe...standby urut pasnie..hahaha
MalizaMah berkata…
eeeerrrrrrrrrrrrrrr
Maisarah Azmi berkata…
errrrr... sy tersilap baca entri ka..hehe, tp nak komen jgak.. masalah mcm nie mmg banyak berlaku cuma tak dihebohkan sebabnya melibatkan maruah. The best way, laki ke pompuan ke yg ada masalah mcm nie pergi berjumpa dengn doktor pakar, bukan main hadap je dengan bomoh ke ape..
TiranaAduka berkata…
salam bro anep
Huhuhuhu
Lawatan di pg jumaat nep..

18pl ni.
Unknown berkata…
Hmmm... mmg byk kes mcm ni skrg
TiranaAduka berkata…
bro anep pekabar?
Tanpa Nama berkata…
Maka tersebutlah kisah malam jumaat...
Unknown berkata…
dugaan dan assam garam rumahtangga.....