Fotografi: Merpatiku

Fotografi: Merpatiku

Hari ini nak buat entri bergambar sahaja ler..hehehehehe. Ini gambar aku ambil dekat rumah mak aku tempoh hari. Punyalah payah nak menunggu burung-burung ini terbang!!!

Mood nak ambil gambar muncul lak setelah ambil  gambar kerja kahwin oleh anak aku.

Terpaksa rasuah tabur beras dan diri tegak-tegak supaya burung-burung ini biasa dengan aku.
Gambar tak sharp sangat sebab shutter speed aku pakai 640. Sepatutnya kalau aku pakai 1000 mungkin lagi sharp masa ambil tengah terbang..huhuhuhu.
merpati

merpati

merpati
merpati

Catat Ulasan

17 Ulasan

Adam Hakimie berkata…
Cantik merpati !...
amirofie berkata…
Wah.. ini sudah bagus. Memang cun. Aku suka gambar yang last tu masa burung tu tengah terbang. Nak ambik gambar macam ni memang memerlukan tahap kesabaran yang tinggi. Gambar yang burung tu tengah berjalan pun cantik. Nice composition.
TiranaAduka berkata…
salam bro anep
Merpati dua sejoli
Tirana aduka singgah pagi
inche hlovate berkata…
boleh la lepas ni ambil job tangkap gmbr hihi
Bin Muhammad berkata…
Salam Tuan HI,
Berbakat tuan...boleh polish lagi ni.. Gambar last paling ohsem! krn ketabahan dan kesabaran tuan :)
Tanpa Nama berkata…
gambar last cantik.. :)
wantie berkata…
gambar lat tu comey!
Carlos Santiago berkata…
pakai kamera apa ni>?
THE AUTHOR berkata…
Saya adalah pengguna Canon cuma lensa jer lain..pakai 50-250mm...hahaha
Unknown berkata…
cantik2..boleh improve lg..

*ye2 je bg nasihat..=P
Azlan Strider berkata…
jinak jinak merpati...merah merah delima...siapa yang baik hari pasti ku terima..eh..

Regards,
-Strider-
Unknown berkata…
dah lama tak tgk merpati...dulu2 ada jugak bela kat kampung...yg ekor kembang tu......
malyna Jury berkata…
tertiba nak nyanyi lagu..

"kau umpama merpati putih , patah sayapnye di udara"

hehhe.. suara wa tak sedap wooo..
Unknown berkata…
Wah cantik gambar2 ni..mmg fotografer profesional lah en.hanif ni..
MyFreeMinded berkata…
Ambil sendiri ye En Hanif.. yang 1st tu memang dasat lah... tabik spring lah..
OKje berkata…
Dah handal benolah kiranya tu hehe..