KFC Korea Spicy Crunch Ialah Korea Celup

KFC Korea Spicy Crunch Ialah Korea Celup

KFC Korea Spicy Crunch
KFC Korea Spicy Crunch  aku dah merasanya semalam. Ini semua gara-gara semalam aku nak pergi kerja kahwin member aku tapi satu jam aku berposak cari rumah tak jumpa!!!!!

Aku rasa peta kad kahwin member aku salah kot. Masa pergi kerja kahwin tu hanya aku dengan anak perempuan aku ajer.

Disebabkan tak jumpa rumah pengantin, anak aku merengek kelaparan.
So aku pun teringin nak mencuba KFC Korea Spicy Crunch  . Anak aku order Chicken Rice dengan Ayam KFC Korea Spicy Crunch  dan aku order Snack Plate dengan KFC Korea Spicy Crunch  .

Apa yang dapat aku katakan ialah yang CRUNCH ialah kulit ayam itu sahaja. Manakala isi ayam dan yang lain-lain  sepetti biasa.

Kulit ayam tak baik dimakan tapi KFC Korea Spicy Crunch  ni suruh kita makan kulit ayam...hihihihi.
So sesiapa yang tengah jaga kolestrol ni baik jangan makan KFC Korea Spicy Crunch  ni.  Ia cuma kulit ayam yang garing sahaja..

So aku dapat simpulkan..KFC Korea Spicy Crunch  ni tak ler sekorea sangat. Goreng kulit ayam ni, masa aku kecik-kecik dulu orang melayu dah buat.

Cuma sekarang semua orang dah tahu, kulit ayam tak baik. Dulu mana ler tahu.
Tapi KFC boleh lak buat produk ni lak...emmmm.

Catat Ulasan

17 Ulasan

amirofie berkata…
Boleh install Waze, kalau guna phone Android untuk GPS navigation. hehehe..
Unknown berkata…
indah hanya pada nama... hahaha
Mrszahrinekin berkata…
tak ler korea sgt setakat kulit ayam je..maybe diaorg cleaner diaorg ckp..membazir je org buang kulit ayam,so..baik wat mcm ni..mesti org mkn..mcm aku mmg tak makan kulit ayam..so.tak perlulah beli
Bin Muhammad berkata…
Salam tuan HI,
Aku pun dah terkena hari sabtu tadi. Baik buat sosnya berasingan. Cicah jer...lagi OK
Syamimi Saad berkata…
nasib la sy bukan peminat korea2 ni..maka xde la tekak ni kempunan sangat..hehehe
maszull berkata…
assalamualaikum hanif...wah sedapnya menjamu selera di KFC...:)
ezyra taharin berkata…
dah cuba jugak,,memang jauh beza dgn ayam goreng ala2 korea,dekat korea ,ayam tu diselaputi sepenuh nye dgn sos yg agak manis2 pedas tu.
bukan macam ayam kfc,hanye dekat kulit
Unknown berkata…
dah pernah mkn jgk. indah khabar dari rupa. -,-"
Unknown berkata…
bg husna plak ayam korea bru ni rugi klau beli..kuahnye tu letak atas kulit ayam..husna x mkn kulit..bila kita mntak spicy biasa xmaw korea diorang x bg..dhlar kuah tu caj 40 sen..hangin je..-.-
P#eoniX berkata…
hahahaha....bro pon kene gak...sy baru minggu lepas...yup!!!cume kulit nye jer yang korea..hakhakhak!!!
Blog Santai berkata…
setuju sgt-sgt..this kfc tak sebest mana..sos dia pun no that tasty...prefer the original KFC..
Unknown berkata…
ala bro...remy dah try...dia calit2 sikit jer sauce tu....... he3
tapi ayam dia sedikit pedas ler...spicy.....
anamizu berkata…
x bes lgsung spicy korean nih. ana prefer lagi beli KFC original je drpd kena mkn yg korean nih. kuar lah resepi baru mane pon kat kfc ni, sriyesly mmg ana prefer Spicy dia yg asal tu jugak best =P
Cik Nor berkata…
kesimpulannya mmg tak sdapla..haha
wantie berkata…
alahai... cam no ni. Amirul dah planning nak pergi makan besok. kalau gitu la kekdahnya. pergi makan pizza lagi bagus.
Aimacomel berkata…
Xsedap. Pedas dan perut xleh terima sos korea dia. Perut kita semacam bila makan sos dia walaupun sedikit. Tp mmg sy xmkn kulit ayam tu. Kolestrol bdn sy mmg tinggi walaupun kurus keding
Cik Fie berkata…
saya lebih suka ayam kfc yg biasa tu . ayam KFC Korea Spicy Crunch xpedas . haha . :)