Mc Donald Smokin BBQ Beef

Mc Donald Smokin BBQ Beef

Mc Donald Smokin BBQ Beef
Hisss!!! Makan lagi...Sempena harijadi aku tempoh hari. bini aku belanja aku makan Mc Donald.
Ini adalah sambutan Pra Harijadi..hehehehhe.
Hujung bulan dapat gaji , baru bedal betul-betul tapi aku birthday boy yang kena belanja ler...huhuhuhu.
Inilah nasib seorang lelaki..hahahaha

Kali ini di Mc Donald kami mencuba Smokin BBQ Beef. Macam biasa aku ambil yang double dan bini aku yang single.

Apa yang boleh aku katakan tentang burger Mc Donald ini semuanya sedap. Kalau ikut standard, burger Mc Donald Smokin BBQ Beef yang ini kurang kick !!

Walau pun aku makan Smokin BBQ Beef double tapi aku tak perlu bersusah payah mengangakan mulut untuk menyantap burger ini sebab dagingnya alahai...nipis bebenau.
Baik aku makan Big Mac..lagi puas hati!!!

Satu lagi tak banyak isi yang diletakkan dalam burger ini.Yang ada cheese tu ler dan sedikit sayur standard. Tiada keistimewaan yang aku lihat burger ini..

Tapi ikut citarasa aku dan isteri aku, Smokin BBQ Beef memang tak mencapai guide line standard perut kami..hehehehehhe.

Thanks buat isteri aku belanja makan burgerrrrrrrrrr sahaja pada sambutan pra-harijadi aku...hehehehhehe.

Catat Ulasan

14 Ulasan

Unknown berkata…
boikot mcd selamanya...
Unknown berkata…
hapy balated besday... :D
Izwa Kamaruddin berkata…
tak minat la yg nie..
Annamariana1989 berkata…
anna suka semua burger mcd...
wantie berkata…
ingatan bukan terletak pada burger or McD tapi terletak pada keiklasan hati si isteri yang sanggup highlight B'day cik Hanif tu. Bertuah tau bila hari penting diingati dan di rai walau sekecil kecil pemberian..

Ada jugak pasangan wat tak tau je. ko hari jadi ke, hari kawin ke hape ke... wish pun jgn nak mimpi la kan. sedih kan mereka mereka itu.


BTW hppy b'day sekali lagi

Athirah Farah berkata…
untung la..ade jugek yang belanje kan.. papepon abg hanif and wife ceria8 selalu and terus kekal hingga akhir hayat.. korang memg sweettzzzzzzzzz.!!!!
Unknown berkata…
hapy balated besday Hanif..bertuahnya badan boleh sambut n makan2 2 kali =)
MyFreeMinded berkata…
Selamat Hari jadi En Hanif.. yang ke berapa ni...

Moha pjg umur murah rezeki, dipermudah dalam semua urusan..
Kak iman berkata…
smokin BBQ BEEF kurang menyengatla bro hanif. smlm BK baru beli, tapi bila tgk adik mkn double quarter beef 2 mcm sedap je
kucing comel berkata…
sedapnya mcddddd hehehehe

- Admins blog 3 dalam 1
http://blog3dalam1.blogspot.com/

- Facebook fan page
https://www.facebook.com/MingHuiRaingerzAwesomeCollections

- Ping blog artikel @ Facebook
https://www.facebook.com/groups/kakipingdotcom/
afzalsukasuki berkata…
kahkahkah siap ada pra harijadi tu yang tak menahan kan?

ko dah cuba zinger burger kepsi baru tak?yang sos dia guna sama ngan sos cheezy burger.

aku dah stat addicted uhuk3
Aimacomel berkata…
xsuka beger mcd. suka ayam goreng spicy mcd je :)
Unknown berkata…
sedap tu bro...... bila nak blanja remy pulak.....
OKje berkata…
Bezday lu ke Nep...bila?...hepy bezday nep...hehe moga jadi suami soleh....