Hanif Idrus Templates Bertukar Wajah 2013.

Hanif Idrus Templates Bertukar Wajah 2013.

Hanif Idrus Templates Bertukar Wajah 2013.
Hanif Idrus Blog templates berwajah baru hari ini. Sebenarnya aku dah buat semalam tapi baru hari ini nak touch up sikit.

Kali ini latar belakang templates aku berwarna gelap dan pada amnya hampir sama dengan templates terdahulu. Cuma templates kali ini ianya bukan SEO friendly dan jika anda tanya saya yang manakah lebih baik.

Saya secara jujurnya akan katakan bahawa templates saya yang terdahulu adalah lebih baik dari segi standard requirement dimana ia tidak memberatkan dan footer column terasing dari individu entri.

Manakala latar belakang templates terdahulu berwarna putih adalah amat standard requirement sebagai sebuah blog yang ingin dianggap profesional. Dan warna putih adalah warna yang boleh dianggap tiada isu pandangan samada awak suka atau tak suka. Sebab ia world standard..hehehehhehe.

Tapi aku tukar semalam sebab mood aku tiba-tiba berubah!!!..hehehehehehe. Sebenarnya dari hati ini aku memang suka blog latar belakang berwarna gelap dan nampak ganas sikit.

Biasalah lelaki suka warna yang gelap-gelap sikit. Kalau pompuan suka warna yang terang-terang macam hijau, biru atau pinky...hehehehehe.

Walau apa pun pertukaran ini hanyalah sementara sahaja, nanti aku akan tukar balik kepada yang asal semula. Sajer nak rasa angin perubahan dan aku ingat nak ubah lepas Google updated pagerank tapi sampai sekarang tak updated-updated, so aku tukar ajer ler.

Sebenarnya tak susah nak tukar templates ini, amik ajer dari laman web yang kasi templates percuma ini. Download fail tersebut dan upload ke templates kau...Senang ajer....hehehehhee.
Tapi pastikan anda back up templates lama sebelum upload templates baru..!!!

Yang susah ialah dari templates yang asal kau main coding tu yang terseliuh...hahahahahaha. Tu yang aku sering gagal dahulu, hingga menjadi tahap fobia..ahaks.

Catat Ulasan

17 Ulasan

Sheila Salim berkata…
Assalamualaikum abg hanif! terus terang cakap hitam lebih mantap dan sesuai untuk abg hanif. wahhhh mata sheila jadi garang bila singgah sini. hehehhee. suka template ni!
Kak iman berkata…
tuh..gelap.blackout ni
Unknown berkata…
nampak cantik juga template ni~
haryati berkata…
cantik jugak umah baru hanif ye...
Izzat Eshak berkata…
bab laki suka yang gelap2 tu ada benarnya juga =)
Tanpa Nama berkata…
cantik template yang ni..
Bin Muhammad berkata…
Maaf Tuan HI, Tak berkenan dengan latar hitam/gelap. Yang lain semuanya OK.
zazanizam berkata…
abg hanif ! tip top la background hitam ni.. sesuai ngan jiwa hehe
mselim3 berkata…
Assalammualikum..bro hanif,

xper2 hitam itu menawan..black is gelap ...

mselim3

pls:sementara xper..dulu mselim3 pun latarbelakang gelap huhuh..takut x mesra seo pulak.
OKje berkata…
Suka hatilah Nep....hehe....
Tu dalam hati berkata gak ni bukan dulu dah warna hitam ke? Hehe
inche hlovate berkata…
haha sma la..sya pun tak pndai tak main coding2 tu semua..kalo nk tukar template cari kat google je
Unknown berkata…
alamak jangan le warna hitam... tapi ok je bagi akak... yang penting isinya... macam dont judge a book by its cover
Cik Bayan berkata…
sesekali pandangan mata perlu berubah, begitu juga hati. tetapi asalkan iman dan cinta tak beralih arah, sudah! nice!
Blog Santai berkata…
Waaa...dah gelap lah..nanti tukar balik ya...kita prefer yang dulu.simple and pro..he..he