6 December 2013 Google Updated Pagerank

6 December 2013 Google Updated Pagerank

6 December 2013 Google Updated Pagerank
Akhirnya penantian yang terlalu lama semenjak Februray 2013 telah terjawab apabila Google telah updated pageranknya pada 6 Desember 2013!!!

Punyalah lama baru nak updated dan updated kali ini memang tidak disangka kerana rata-rata mengatakan pagerank akan diupdated pada tahun 2014.

Dan Hanif Bin Idrus Blog telah berjaya mencapai PAGERANK 2....
Syukur alhamdulillah kerana penantian untuk meningkatkan kualiti pagerank telah tercapai.


Dan aku yakin ramai kawan blogger aku telah mencapai lebih dari PR2 dan buat rakan-rakan blogger baru sudah tentu tersenyum apabila mendapat PR1 atau ke atas.
6 December 2013 Google Updated Pagerank
Tahniah yang berjaya menaikkan pagerank anda pada tahun 2013 ini..

Dan tidak dilupakan untuk rakan blogger yang masih maintain PR yang lama, dan untuk pengetahuan Hanif Bin Idrus Blog sudah 2 tahun PR 1 dan hanya tahun ini berjaya ke PR2.
Ini adalah satu senario yang biasa,  so jangan bergundah hati kalau PR anda kekal...

Buat yang PR mereka turun pula, sudah tentu anda tahu sebabnya kan...hehehehehe.
Hanif Bin Idrus Bloglist sebelum ini PR2 telah jatuh ke PR1 kerana sudah lama tidak aku updated bloglist aku ini.
Inilah tamparan kepada blogger yang malas nak updated bloglist dan malas nak berblogwalking...hahahahahaha.

Dan jangkaan pakar-pakar web, Google akan updated PR seterusnya pada bulan March 2014 nanti.
Buat masa ini aku tak mahu fikir sangat tentang ini, biarlah hari ini aku bergembira pada hari ini mendapat PR2...ahaks.

Mari kita lihat sejarah Google Pagerank 2013:
6 December 2013
4 February 2013
7 November 2012
2 August 2012
2 May 2012
7 February 2012


 

Catat Ulasan

12 Ulasan

thanks for info bro, saya baru jer check... ^_^ dah lama menanti ni...
Sukma berkata…
saya dapat PR 1 setelah setahun aktif berblog....
betul lah bro hanif.. blog saya pun dah ada pagerank.. Alhamdulillah. ada perubahan sedikit dari yang sebelum ini.
haryati berkata…
tahniah hanif...
Aimacomel berkata…
Tahniah abg hanif,
kita pun sama gak. Lega syukur sgt setelah tahun kedua berblogging ni naik PR2.
Blog Santai berkata…
tahniah Hanif..semoga terus bersemangat!!!
Teacher Basariah berkata…
Tahniah!Berbaloila dgn usaha kan?
Unknown berkata…
tahniah abg hanif..alhamdulillah
berita baik buat kita semua kan...yumida pun terkezut dpt pr2..syukur sesgt

Contest SEO Eridy menangi hadiah wang tunai RM500!
Tanpa Nama berkata…
tahniah...
Unknown berkata…
tak kejar PR sgt sebab blog pon cerita hal sendiri.. tp maintain 1 je..hehehe..