E-Book Percuma Google Adsense

E-Book Percuma Google Adsense

E-Book Percuma Google Adsense
Salam satu blogger. Bila bercerita tentang Google Adsense ini dan bagaimana aku mendapatkannya, tentu semua orang akan terkejut ranjau berduri dan akibat yang aku alami gara-gara Google Adsense.

Disebabkan aku baru dapatkan Google Adsense so mahu tak mahu terpaksa mencari maklumat tentang Google Adsense dan akhirmya aku menjumpai sebuah laman hak milik orang Malaysia iaitu Munawwar-Internet Marketing.

Beliau ada menjelaskan banyak tip-tips menarik untuk menjadi seorang internet marketing dan saya mencadangkan anda merayau-rayau di blog beliau untuk mendapatkan ilmu internet marketing ini.

Dan paling best belaiu juga ada memberi e-book percuma yang terdapat enam modul bagaimana rahsia memulakan Google Adsense dengan betul serta bagaimana mahu mendapatkan akaun Google Adsense dengan cepat.

Jika mahu download secara percuma e-book Google Adsense ini  SILA KLIK DISINI

Modul ini hanyalah siri pengenalan dalam memahami Google Adsense dimana beliau menerangkan:

1. Pengenalan Google Adsense
2. Kepentingan Penyelidikan Keyword
3. Membuat Keyword Brainstorming
4. Membina Laman Blog
5. Memohon Google Adsense Program
6. Meletakkan Code Adsense Diblog Anda

Tapi disini saya ingin terangkan buku ini dibuat pada tahun 2010 dan terdapat beberapa interface yang berlainan tetapi ianya tidak menjadi masalah kerana term/ayat  yang digunakan adalah sama.

Saya menggalakkan anda membaca e-book ini terutama penerangan tentang niche marketing amat menarik sekali terutama mengenai kepentingan keywords.

Cuma permintaan blogger ini ialah jangan copy atau sebarkan secara meluas tanpa pengetahuan beliau.
Terima kasih pada blogger Munawwar yang tidak lokek membuat e-book ini dan beri secara percuma pula..ehhehehee

Catat Ulasan

2 Ulasan

petapa berkata…
Ni yang terbaru ke?
Kekzamanis berkata…
Okay tak guna google adsense ni? Setakat ni masih lagi guna nuffnang jer.. Hehe..