Terima Bayaran Dari Bidvester

Terima Bayaran Dari Bidvester


Syukur alhamdulilah akhirnya berjaya juga mendapat pembayaran dari Bidvester
Saya pernah membuat enteri berkenaan Bidvester ini yang membayar dalam bentuk USD.

Sekarang ini kalau anda nak menjadi pengiklan, saya memang menekankan biarlah kita memilih pengiklan yang membayar dalam USD kerana nilai matawang mereka 3 kali ganda besar dari kita.

Dalam menjana pendapatan melalui Bidvester ini saya hanya menggunakan smart pop up yang muncul dari bawah blog. Saya tak menggunakan lain-lain bentuk pengiklanan kerana saya mempunyai iklan dari Google Adsense. Dengan hanya menggunakan satu bentuk pengiklanan saya boleh menjana pendapatan!!!

Teknik-teknik iklan smart pop up ini memang popular sekarang terutama H12 Media yang melampau-lampau pop up dia...heheheheh.

Jom join Bidvester ini janganlah lagi kita terikat dengan  Nuffnang dimana dalam masa 3 bulan baru boleh dapat RM400. Itu pada zaman kegemilangan aku ler tetapi sejak tahun lepas Nuffnang dah kedekut nak kasi CPUV, aku pun belah.  Itupun kalau selalu dapat CPUV, tapi kalau tak dapat mahu makan masa bertahun baru dapat RM100...hehehehe.

Biasanya kalau tak dapat CPUV anda hanya dapat RM0.05 sahaja setiap klik kan,,,aku pun lupa...ahaks


Terima Bayaran Dari Bidvester

TETAPI dengan Bidvester, dengan hanya sekali klik aku dapat USD 0.78..
Aku hanya perlukan 10 klik sahaja sehari untuk menjana pendapatan USD7.80 atau sifirkan dengan 3 untuk jumlah RM. Sebuah jumlah yang rasional!!

Berapa klik anda perlu untuk dapatkan RM30 sehari dari Nuffnang....hehehehehe.
Cuma kalau guna Bidvester, pembayaran dibayar menggunakan Pay Pal ...

Catat Ulasan

5 Ulasan

Blog Santai berkata…
Alhamdulillah..Semoga bertambah-tambah klik ya..
Tanpa Nama berkata…
tahniah...
Unknown berkata…
memang betul bro....Bidvertiser memang best...
Unknown berkata…
memang betul bro....
Unknown berkata…
betul...bro....