Selamat Hari Raya 2014 dari Hanif Idrus

Selamat Hari Raya 2014 dari Hanif Idrus

Selamat Hari Raya 2014 dari Hanif Idrus

Selamat Hari Raya Aidilfitri saya da keluraga ucapkan pada semua rakan-rakan. Hari Raya menjelma setelah genap sebulan kita berpuasa, meraikan kemenangan kita.

Tapi yang tak genap berpuasa atas alasan yang tidak munasabah aku rasa lagi hebat nak beraya..hehehehehe.

Terima kasih saya ucapkan pada rakan-rakan yang mengucapkan selamat hari raya serta kad raya yang saya terima samada secara digital atau pun pos.

Saya menghulurkan jari memohon kemaafan jika ada tersilap kata.

Selamat Hari Raya 2014 dari Hanif Idrus

Catat Ulasan

3 Ulasan

Unknown berkata…
selamat hari raya juge http://blogtakberapaserius.blogspot.com/
Hazmin Hamudin berkata…
Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir dan Batin.
Tanpa Nama berkata…
Selamat beraya..