Tonton Running Man Di Dramacool

Tonton Running Man Di Dramacool


Dahulu aku sering menonton Running Man Online di Dramaload tetapi setiap video ia mempunyai durasi 15 minit sahaja dan terpaksa aku klik satu persatu... Memang leceh ler tetapi kerana minat aku layan juga.

Tetapi tempoh hari adik ipar aku dah memberi satu lagi tips online tonton terus menerus setiap episod tanpa perlu klik setiap 15 minit.

Memang puas aku tonton selama hampir 2 jam tanpa perlu memikirkan nak klik satu persatu.


Tetapi masalahnya kau kena tonton sampai habis ler..hahahaha.
Dulu kalau pakai drama load kita boleh set time kita setiap 15 minit kalau nak ke tandas atau tonton dalam 1 jam sahaja. Esok baru sambung...

Setiap aplikasi ada pro dan kontranya kan..hehehehehe.

Tonton Running Man Di Dramacool

Catat Ulasan

1 Ulasan

Unknown berkata…
sama macam anak kak nah..suka tonton running man..