Perubahan Dalam Blogspot 2014

Perubahan Dalam Blogspot 2014

Perubahan Dalam Blogspot 2014

Hari ini masa updated blog mendapati blogger ada updated sedikit untuk kolum upload gambar yang ditukar sebegini rupa.

Tiada pertambahan apa-apa pun rasanya..kan. Cuma penambahan baikan sahaja.
Sudah 6 bulan blogger tak updated apa-apa setting dalam blog interface dia. So yang ini kira OK juga ler...hahahahaha.

Kan bagus kalau balogspot upgrade sikit macam wordpress yang lebih mesra SEO supaya pengguna blogspot macam aku ini senang nak mencapai pagerank.

Kekurangan pengguna blogspot melawan wordpress memang diketahui oleh para blogger dan apa salahnya Google sebagai pemilik blogspot naik tarafkan blogspot ini walaupun percuma....

Bertahun -tahun aku berblogging nak dapatkan PR2 ini punyalah payah!!!

Walau apa pun aku tetap love blogger dan kalau nak naik taraf pun aku hanya tukar domain sahaja. Hosting still blogspot!!

Catat Ulasan

2 Ulasan

aRz MoHa berkata…
yup perasan ada perubahan.
Oh pagerank saya masih belum ada perubahan
PERMATABIRU berkata…
perasan juga td masa nk edit entry