Bayaran Kedua Bidvester

Bayaran Kedua Bidvester

Bayaran Kedua Bidvester


Syukur alhamdulillah terima bayaran lagi dari Bidvester. Kali ini memang cukup laju sebab kedua-dua blog aku trafik mencanak naik gara-gara teknik membuat artikel drama bersiri yang popular.

Kalau tiap-tiap bulan aku terima duit ni , memang cukup best lerrr....hehehehehe.



Setiap kali jika aku menulis artikel tentang mencari duit melalui blogging aku selalu nasihat gunakan syarikat iklan yang membayar dalam jumlah USD.

Pengalaman banyak mengajar aku bahawa jika membuat pengiklanan menggunakan RM, memang anda dapat pendapatan tetapi makan masa yang lama.

Selain itu carilah iklan yang ada memberi pop up window, ia juga secara tak langsung akan memberi pendapatan tambahan kerana selalunya pembaca ter klik pop up tersebut.



Bidvester ini aku spesifikasikan iklan yang baik...hehehehhee. Kerana ia tidak menunjukkan iklan lucah seperti H12.

So sesuai untuk tatapan anak-anak kita membaca di blog santai ini.
Jom daftar Bidvester dan cipta peluang mencari pendapatan tambahan.
Klik logo bawah ini untuk daftar...







Catat Ulasan

1 Ulasan

Mummy MM berkata…
Tahniah. Tak tau pulak Bidvester nie wujud. Pandainya abang Hanif cari.