Family Day 2014 AUOSunpower Melaka

Family Day 2014 AUOSunpower Melaka

Family Day 2014 AUOSunpower Melaka

Bulan ini bulan ke enam aku bekerja di AUO Sunpower. Bila bekerja di tempat baru ini kena ikut rentak macam orang baru juga ler...hehehehe. 

Tapi aku tak mahu bercerita tentang kerja tetapi pasal Family Day AUOSunpower Melaka baru-baru ini di A Famosa Melaka Water Park.

Family Day 2014 AUOSunpower Melaka
Memang menarik kerana Family Day AUOSunpower Melaka ini buat pertama kali aku join memang menjaga kebajikan pekerjanya. 

Masuk memang lerr free..hehehehehe. Takkan kita nak bayar pula...

Daftar ajer dapat topi  termasuk anak-anak dan isteri aku sekali. Dapat sarapan, makan tengahari dan makan petang. Makanan pula awesome sedap, nasi dengan sambal ayam dan nugget..pehhhhhhhh.

Aku terlewat datang sebab bangun lambat...hehehehehe. Janji dengan kawan pukul 7.45am tetapi aku sampai pukul 10.00am...huhuhuhu.

Cuma tak sempat join aktiviti yang diadakan, aku dan anak-anak terus terjah semua mainan yang ada di Water Park A Famosa. Tapi kasihan anak kecil aku tak dapat main pendek..heheheh. Aku ngan anak perempuan aku jer yang main..

Permainan yang aku tak main ialah BIG ICE CREAM....serammmmmm...
Selebihnya kami main di pantai buatan A Famosa Melaka Water Park..

Bulan lepas anak-anak aku main juga di Port Dickson sempena Reunion kelas KLKM USM kami. Ini main air lagi.....hahahahahaha.

Kali ini wife aku tak mandi dan telah dilantik menjadi kamerawoman.. Jom kita lihat beberapa gambar yang aku dan wife aku ketik semasa Family Day AUOSunpower Melaka

Family Day 2014 AUOSunpower Melaka

Family Day 2014 AUOSunpower Melaka

Family Day 2014 AUOSunpower Melaka

Family Day 2014 AUOSunpower Melaka

Family Day 2014 AUOSunpower Melaka


  

Catat Ulasan

1 Ulasan

Nashgal berkata…
Best mandi manda dengan anak-anak.. Tapi risau juga kes kencing tikus..doa yang baik-baik jelah
Blog Giveaway Contest