YOU TUBE CHANNEL SHOPPERMANIAC KINI 1300 SUBCRIBE

YOU TUBE CHANNEL SHOPPERMANIAC KINI 1300 SUBCRIBE

 

YOU TUBE CHANNEL SHOPPERMANIAC  KINI 1300 SUBCRIBE

Syukur alhamdulilah, You Tube Channel Shoppermaniac terus menjana subcribe yang mendapat 1000 sub pada bulan April dan awal bulan Jun kini 1300 subs.

Perkembangan yang baik untuk You Tube Channel ini dengan kadar kenaikan subs yang baik dari bulan ke bulan.

Perjuangan 1000 subcribe untuk tahun 2022 telah tercapai dan kini saya mengikut flow sahaja jumlah subcribes yang ada. Dan harapan saya ialah You Tube Channel Shoppermaniac terus berkembang.

Kini saya membuat konten 3 hari sekali sahaja dan bukannya setiap hari lagi untuk memastikan konten saya yang terbaru mendapat view yang lebih baik. 

Dan untuk memastikan video yang saya buat ini terus berkualiti, saya telah menghabiskan RM1.5K untuk kepuasan diri membeli lighting serta monitor PC yang baru agar dapat memberi konten yang lebih baik kepada pembaca saya.

Ini adalah hadiah peribadi saya kepada subscriber saya yang telah menyokong saya dan sudah tentu saya mahu berikan yang terbaik untuk mereka. 

Saya masih lagi terkial-kial dalam membuat editing video dan mungkin makan masa yang lama lagi untuk saya benar-benar fahami bagaimana mengedit video.

Terima kasih saya ucapkan pada yang sentiasa menyokong You Tube Channel Shoppermaniac terus berkembang.

Catat Ulasan

0 Ulasan