Pengalaman Pertama Alami Kesesakan Di Lebuhraya Hingga 10 Jam!!!!!

Pengalaman Pertama Alami Kesesakan Di Lebuhraya Hingga 10 Jam!!!!!

 

Pengalaman Pertama Alami Kesesakan Di Lebuhraya Hingga 10 Jam!!!!!

Jangan lepaskan pengalaman menarik saya mengalami kesesakan di lebuhraya selama 10 jam! Tonton video ini sekarang untuk cerita lengkapnya!

Pada Hari Raya tahun ini saya dan keluarga merancang beraya ke Taiping Perak ke rumah kakak saya.

Pertama kali beraya di luar Melaka dan pengalaman yang tidak saya lupakan oalah tersangkut dalam kesesakan kebuhraya hingga 10 jam.

Biasanya perjalanan dari Taiping ke Melaka hanya 5 jam sahaja tetapi kali ni 10 jam.

Pengalaman pertama saya mengalami kesesakan lebuh raya ini. Ianya pengalaman yang paling tidak menarik dan stress.

Melihat karenah pemandu lain yang kelam kaput serta anda kena ada extra fokus dijalanraya, ianya memenatkan dari segi mental dan fizikal.

Bagajmana anda yang pulang ke Kelantan hingga 20 jam boleh tahan stress ni?

Saya serius ini bertanya?



#hariraya #jammed #lebuhraya #highway #sesak #kesesakan.

Catat Ulasan

0 Ulasan