DiGi Easy Prepaid

DiGi Easy Prepaid

Entri kali ini aku nak promote tentang DiGi Easy Prepaid yang baik
pengguna internet macam aku. Biasanya aku kalau surfing internet pakai
mobile, aku pakai line DiGi. Satu hari kena RM5 dari pukul 12am hingga
pukul 12am esoknya. Tapi aku guna hanya hari sabtu dan ahad jer. Sebab
pada hari tersebut aku kena buat draft blog, bila timbul idea terus on
mobile internet. Dan sekarang, DiGi kasi lagi murah, RM3 satu hari.
Member aku kata RM2, tapi aku pakai kena RM3. Tapi kena pakai line
DiGi Easy Prepaid yg baru dilauncingkan. Dan tambah lagi letak 3 kawan
buddy untuk panggilan dan sms percuma setiap hari!! Aku bukan bodek
DiGi tapi realitinya itu sebenarnya. Dan sekarang pun aku tgh pakai
line baru ni...

Catat Ulasan

2 Ulasan

THE AUTHOR berkata…
Yes hanya 3 no, dia di panggil Buddy. Hanya untuk Easy Perpaid sahaja. Aj=ku dah try..puhh!!! 2 jam borak tak rasa masa..freee!!!
Tapi aku tak tak tahu kalau ia hanya fungsi untuk Easy Prepaid dengan Easy Prepaid sahaja atau Easy Prepaid dengan semua Digi..
Masa aku bual 2 jam tu ialah antara Easy Prepaid dengan Easy Prepaid
Tanpa Nama berkata…
digi easy prepaid neh memang line dy ade kat seluruh negara ke?0r certain tempat je?