Follower ke 100!!

Follower ke 100!!

Pada jumaat lepas aku dah dapat follower ke 100!! Terima kasih diucapkan pada UP PROFIT yang sudi menjadi follower bertuah ke 100 blog Hanif Idrus. Sebagai tanda terima kasih aku telah letakkan UP PROFIT blog di tepi sisi blog aku. UP PROFIT blog akan sentiasa berada di sisi blog hingga target terbaru aku tercapai. No berapa yek?
Ini adalah rahsia..hehehe. Sekarang aku nak kasi backlink utk pengomen tertinggi. Ini adalah tanda terima kasih aku pada rakan2 blogger yang sudi menjenguk blog HANIF IDRUS yang sekangkang kera ini. Nak kasi duit..Nuffnang belum kirim cek lagi..hehehe. Nak kasi traffic..aku bukan blogger termasyhur. Yang aku boleh bagi ialah promo blog kau orang kat blog aku..kekeke

Catat Ulasan

3 Ulasan

UpProfits berkata…
Thanks bro..keep up Blogging!
THE AUTHOR berkata…
Ok..bro. No hal. U are luckiest followers...
THE AUTHOR berkata…
Ok..bro. No hal. U are luckiest followers...