Link Within - For Blogger

Link Within - For Blogger


Rasanya semua blogger dah tahu apa itu Link Within. Iaitu satu satu aplikasi untuk related articel kita yang dulu-dulu disiarkan bawah setiap post.

Setiap blogger perlu ada link within ini kerana secara tak langsung akan memberi traffic kat kau orang.

Sebagai contoh. jika seseorang buka post kamu dan baca artikel yang kamu tulis hari ini, dan pada yang sama di bahagian bawah pula terdapat related artikel dengan gambar entri-entri terdahulu. Pasti pembaca tu akan klik entri lama kamu.

Tak susah nak buat, cuma pasang widget yang disediakan oleh pihak LinkWithin. Sonang sangat.
Walau pun entri ini aku kira semua blogger dah tahu, at least kalau ada blogger baru dia dapat info ini.

Taip Link Within kat goggle, nanti kau orang ikut jer arahan mudah  ini ajer.
Selamat mencuba!!!

Catat Ulasan

4 Ulasan

Aminorias berkata…
thanx for the info....kalau rajin follow la...
cik azeya berkata…
aku tak le pasang link within. dan aku berasa sangat sedih membaca entri ni. T_T
THE AUTHOR berkata…
hehehe....jgn mcm tu....aku pun baru pasang bulan lepas
cik azeya berkata…
huhu. tapi aku ade pasang gak, versi lain. ^^

aku follow sini balek. thanks komen aku weh :)