Senangnya Hati Berkahwin Empat

Senangnya Hati Berkahwin Empat

Tahniah buat Salleh Yaacob yang mempunyai 4 orang isteri.
Lagi menarik kesemua isterinya boleh bertoleransi dan berjalan bersama-sama..
Hebat!!!
SEbagai kaum lelaki kita mesti mahu sokong punya!!!!
Tapi your semua mesti tahu..gaji Salleh Yaacob I dengar jadi DJ Radio terkenal sebulan mahu cecah RM18,000 dan belum campur lagi jadi pengacara majlis dimana sekali panggil caj mahu ribi-ribu...

Kemampuan untuk memberi kesaksamaan cukup maka boleh ler kahwin empat...hehehehe.

Sebab tu bini aku kata tak mahu aku terlalu kaya...kalau lelaki ni banyak duit ada ajer perkara-perkara luar biasa. Itu  kata bini aku. Tapi aku ni lelaki jujur!!!!
Lihat gambar kat bawah ...
Aku kurang pasti mana satu bini satu  hingga empat. Tapi aku bantai ajer...
Sehati Sejiwa


Nombor 1
Nombor 2
Nombor 3..opsss anak dia
Nombor 4

Catat Ulasan

2 Ulasan

Fariehan Ibrahim berkata…
cun lh bini die no 4 kann..
untung lh die, tp kalu sy xsggup kalu dimadukan. hehe =P
THE AUTHOR berkata…
betul...bini yang sorang pun susah nak jaga