Blogwalking tahap tinggi

Blogwalking tahap tinggi

Hari ini adalah rekod aku blogwalking blog-blog rakan-rakan yang
terbanyak pada kali ini.
Naik jenuh aku membaca entri mereka, lepas tu komen dan lepas tu g tau
aku datang jenguk.
Dan tak juga lupa aku follow mereka......
Yalah... at least dia orang tau siapa yang datang kat blog mereka.
Hari ini mahu nak dekat 50 blog aku layan blogwalking ...
Aku pergi ke Blogger Malaysia ..aku klik blog-blog yang menarik..
Masa aku komen..aku klik kat gambar pengomen dan aku pergi blog dia
orang ......
Dan juga aku klik shoutbox aku sendiri ..untuk pergi ke blog rakan-rakan
yang jenguk blog aku...
Mata sampai naik jenuh melihat komputer...
Malam ni aku tak mahu buka internet....cukuplah satu hari aku layari
internet....
Bayangkan berapa lama aku buang masa hari ini blogwalking...
Tapi kalau tak blogwalking orang tak kenal kita...
Dan jika nasib baik boleh dapat backlink percuma!!!
Memang target aku dalam bulan Ramdhan ini nak buat satu entri
perday..MINIMUM..
So tak rugi rasanya aku blogwalking...
Ok...Selamat datang ke blog saya...jika anda sedang blogwalking dan
membaca entri ini...

Catat Ulasan

6 Ulasan

cik asam jeruk berkata…
yeah sy adalah slh sorg yang dilawati en hanif.sila2 blogwalking lg hehe :P
Unknown berkata…
salam kenal ya~
THE AUTHOR berkata…
Ini ler kebaikan blogwalking...dapat kawan..
Iskkk..kadang2 aku lupa pentingnya bw ini...
Unknown berkata…
ohh rajin blogwalking..ok nanti sila ke blog saya
http://afeothman.blogspot.com/
En. Zamir berkata…
Blogwalking memang bagus,,dapat jalinkan hubuhan sesama blogger,,tambah baru2 ni dilancarkan satu software blogwalking,,maju terus
radiomalaya berkata…
assalamualaikum.. Baca entri saudara buat saya rasa kagum. Sehari boleh blogwalking 50 blog. Gigih usaha tu bro. Saya baru berjinak2 dalam dunia blogging..masih mencuba dan mencari bahan untuk dikongsi.