Cabaran 1 entri - 1 Hari

Cabaran 1 entri - 1 Hari

Sempena bulan puasa ini aku nak challenge UPDATED ENTRI TIAP-TIAP HARI..
Betul ..dulu masa aku mula-mula berjinak menjadi blogger aku memang
updated blog aku tiap-tiap hari.
Cuma baru-baru ini , aku updated 3 atau 4 hari sekali.
Padahal dalam undang-undang blogger, untuk mendapatkan pagerank yang
baik. Updated your blog by daily!!
Kenapa aku nak updated tiap-tiap hari?
Pertama aku nak boost up balik blog aku ni..
Kedua aku nak berfikir semula...kalau updated tiap-tiap hari kita kena
cari sumber dan maklumat yang diperlukan.
Ketiga, sajer-sajer nak cabar diri sendiri. Mampukah buat entri by daily
setelah hampir setahun lebih menceburi bidang blogger ini.
Keempat aku dah ada plan tajuk khas entri untuk bulan puasa
ini...seperti jalan-jalan bazar Ramadhan.
So, hari ini bermulalah entri pertama aku untuk cabaran bulan ini .

Catat Ulasan

2 Ulasan

cik asam jeruk berkata…
sy skrg mcm cik hanif mula2 kot.hari2 update blog.biasa la blogger baru nak up keh3. thanks support me :)
THE AUTHOR berkata…
No problem..i mula2 cebur blog inizero knowledge.
Ada masa pergi ke n=blog say ataip blog...
Banyak tips untuk new blogger...