Puasa Dan Kehausan

Puasa Dan Kehausan


Maaf kalau entri ni membuat org marah. Tapi ketika ni pukul 6pm aku berada di tahap kehausan yg amat parah! Sudah 2 hari cuaca amat begitu panas.

Dan hari ni pula aku menukar alas tikar pangkin kat luar rumah tengah2 panas. Itu pun aku malas nak dengar mak aku mengulang-ulang. Dekat 2 jam aku repair pangkin yg bermula pada pukul 1pm tadi.

Dalam pukul 5pm hantau kuih kat pelanggan. Kini aku kat umah terbaring keletihan dan memikirkan ais yang sejuk...hehehehe.

Aku bayangkan mereka yg bekerja di kawasan perumahan atau bekerja di kawasan panas macam mana yek!! Aku yg 2 jam tersadai kat bwh matahari mcm nak tercabut lidah kekeringan.. Ini bererti aku belum cukup mampan,huhuhu.
Tambah lagi anak aku asik kata haus dari tadi.. lambat buka , Hanis kalau kau nak tau, bapa kau lagi tak tahan!!!

Catat Ulasan

0 Ulasan