Candle Light Dinner

Candle Light Dinner

Malam tadi aku Candle Light Dinner bersama wife aku..
Tak caya..percayalah


Ditemani oleh sinaran si lilin membakar dirinya menerangi aku dan kekasihku .
Sambil mengunyah roti canai dan 15 cucuk satay sebagai pembuka selera.
Penghilang dahaga kopi dan air suam-suam kuku..hehehheehehe.






Sebenarnya kedai yang aku makan tadi elektrik tiba-tiba tak der. Nasib baik dia letak lilin kat meja makan aku.
Makcik kedai tu berkata "Malam ni romantik".
Aku dan isteri aku tersenyum sambil isteriku berkata " Fuhh!!! macam Candle Light Dinner" sambil memandang aku.
Aku senyum-senyum kucing malu malu sambil  cuba menyuapkan roti canai ke mulut isteriku. Kata Candle Light Dinner kena ler suap -menyuap...hehehehe

At least rasa gak Candle Light Dinner...muhahahhaa. Sempat gak aku ambil gambar sebagai hari yang bertuah untuk kami berdua.

Sejak-menjak ini entah ler suka bikin ayat ....hehehehehe.
Tak nak tulis panjang-panjang ...meluat lak kau  orang dengar....

http://hanifidrus.blogspot.com/2011/09/halinis-food-new-produk-cakar-ayam.html

Catat Ulasan

4 Ulasan

ZURA CAKES berkata…
ha..ha..ha..bukan senang nak jumpa saat2 romantis cam ni..nak tunggu "candle light dinner " dr sang suami secara sukarela memang amat payah..jangan2 wife pakat ngan tokey kedai makan suruh buat2 blackout..hi..hi..hi...
THE AUTHOR berkata…
Iskkk Tak Baik macam tuuu...hehehehhe. Tersedar gak tadi..wanita ni eksited bende2 macam ni...hehhehe.
Lelaki jer tak faham..