Followers 200!!!! Tercapai - Thanks

Followers 200!!!! Tercapai - Thanks

Semalam aku dah berjaya mencapai 200 follower. Maksudnya kempen aku bulan ini telah berjaya dalam masa 16 hari  dan semalam adalah paling banyak rakan-rakan yang join follower aku seramai 10 orang.  Itu pun semalam aku blogwalking 2 jam ke semua blog-blog yang aku tak pernah pergi melalui komen-komen box blogger lain.

Terima kasih kepada semua kerana sudi menjadi rakan Hanif Bin Idrus Blog, ini membawa maksud blog walking adalah asas dalam blogging dan juga menambah jumlah pelawat secara tak langsung.

Ini tidak bermaksud aku dah tak akan blog walking lagi atau aku dah stop cari follower. Ia akan berterusan sepanjang masa selahi aku menjadi blogger.

Cuma sekarang ini aku suka hendak membuktikan bahawa blog walking penting melalui data Follower Friend aku.Di mana semalam secara tak langsung aku dapat tambahan 10 point pageview aku dan jika nasib baik tah-tah semalam mereka dah klik Nuffnang aku sekali...kekekekeke.. kerana ia adalah real data...bukan tipu punya..

Sekarang dengan senang hati aku nak turunkan banner aku yang minta jadi follower. Dan lepas ni nak continue cabar Alexa Rank..minggu lepas 1,880, 541 dan hari ini 1,550,641...Target dalam masa 3 bulan boleh turun kot.. Lagi pun baru join 4 minggu takkan nak result OK....hehehehehe. Dan sekali lagi aku  tekkankan ..and\a berblog adakah kerana kepuasan atau hendakkan habuan. Aku berani katakan diri aku dalam kategori  kepuasan kerana dalam setahun ini aku tidak join Alexa, internal link dan external link beratus-ratus ( pagerank juice hancus), Nuffang join selepas 8 bulan, meta-meta tag tak buat apa-apa pun. Cuma sejak seminggu ni aku nak buktikkan blog anda boleh meletup dalam masa 6 bulan jika kau nak.. kerana aku kena kutuk...huhuhuhuhu. Follower adalah salah satu cabang pagerank..dan terbukti memang benar cara tradisional BW amat penting...Aku anggap diri ini newbies...jom kita sama-sama naikkan pagerank dan Alexa kita... Target 3 bulan..!!!

Kalau Alexa bukanlah maksud aku bawah 100,00 tapi ada improvement lerrrr....
Thanks to all kerana menjadi follower aku ....bangga betul aku dapat kawan-kawan macam anda semua...
Untuk follower 100 Up Profit ..huhuhuhu..aku terpaksa turunkan banner anda sekali....kalau tak nanti marah follower 200 lak...

Catat Ulasan

0 Ulasan