Keyword 2011 tertinggi dalam Google..

Keyword 2011 tertinggi dalam Google..

 Sumber rezeki Google  yang penting ialah melalui pengiklanan. Fakta!!! 97% pendapat Google sebanyak US3.3 Billion dalam masa 1 tahun ini datangnya dari iklan.

Sekarang ni memang ada laman yang tolong carikan keyword yang baik-baik untuk kita seperti Wordtracker  tapi kena bayar ler..
Aku cadangkan anda pergi ke Google Trend ini dan check keyword anda. Lihat 20 top kategori yang  klik paling tinggi yang datangnya dari pengiklanan.





 1. Insurance (example keyword: “auto insurance price quotes”)
2. Loans (example keyword: “consolidate graduate student loans”)
3. Mortgage (example keyword: “refinanced second mortgages”)
4. Attorney (example keyword: “personal injury attorney”)
5. Credit (example keyword: “home equity line of credit”)
6. Lawyer
7. Donate
8. Degree
9. Hosting
10. Claim
11. Conference Call
12. Trading
13. Software
14. Recovery
15. Transfer
16. Gas/Electricity
17. Classes
18. Rehab
19. Treatment
20. Cord Blood
Anda boleh check dekat " Google Trend" untuk lihat per-klik untuk lihat berapa juta lemon untuk keyword ini.
Selalu guna keyword ini dalam entri anda supaya Pak Google boleh cepat index blog kita. Tapi untuk aku lebih baik cari keyword-keyword serantau Asia  kerana blog kita dalam bahasa Melayu dan lagi satu Nuffnang pun hanya kira klik untuk Asia region ajer..

But the way, untuk lihat macam mana seberapa cepat Google index entri ini, aku akan buat experimen ping kat semua tempat dan monitor Alexa Rank aku..
Sekarang Alexa Rank aku 1,866,422.

Catat Ulasan

0 Ulasan