Beza Blogger Perempuan Dan Lelaki

Beza Blogger Perempuan Dan Lelaki

Entri Mengutuk!!!!

Setiap blogger mempunyai hak mereka dalam menentukan bentuk templates mereka dan apa yang mereka mahu tulis dan apa gambar yag mereka mahu masukkan. Iru kebebasan mutlak mereka!!! Tapi dalam beribu blog yag aku lihat, blogger perempuan ngan lelaki ni  aku dapat katakan perbezaannya:



a) Gambar Pakwe
Blogger perempuan memang suka tayang gambar Pak we mereka kat blog mereka. Ada yang letak kat header....ada yang letak kat shoutbox  dan ada yang letak sepesial area kat blog mereka.
Manakala blogger lelaki lak..tak ada masa nak layan jiwang. Kalau ada pun terlalu sedikit atau kita namakan Mat Bunga...
Ini dinamakan kesetiaan.....aku kalau ada makwe tak letak gambar aku kat dalam blog mesti aku marah punya...
Jom baca lagi...

b) Warna Background
Warna background kompem pink-pink color atau warna-warna yang terang.... Entahlah memang gen wanita ni suka warna macam tu yang terang -terang..Kalau boleh siap ada lip lap lagi..hehehehe. Manakala lelaki lak maintain dengan warna macho seperti hitam , ungu gelap dan macam aku warna putih.

c) Gambar Kartun
Ini favarote pompuan, bukan pompuan kalau tak penuh satu blog tu dengan gambar kartun. Paling-paling pun mesti ada satu gambar kartun..
Apa kartun namanya..Doodle..aku pun tak tahu amende tu.. Lagi satu angry bird.. Walau pun aku ni peminat kartun tapi aku tak akan letak gambar kartun kat dalam blog aku..hehehehe.
Sebab aku lelaki.. Tapi ada juga blog lelaki yang letak gambar kartun...sah-sah belum baligh lagi..hahahahaha.
Lelaki yang letak gambar kartun pun yang pastinya gambar kartun ganas-ganas punya...

Aku tak nak kutuk banyak-banyak nanti marah dia orang nanti..hahahaha.
Selamat membaca

Catat Ulasan

11 Ulasan

N-S berkata…
haha...memang cool la post ni...rasanya ada banyak lagi kot.. ^^
nanti buat yang part 2 pula.
THE AUTHOR berkata…
thanks bro...sajer nak kasi orang sakit hati..hahahhaa.
Unknown berkata…
maknanya akak lelaki la ye???
AkuTracy berkata…
haha...macam blog saye....:P
THE AUTHOR berkata…
hahahahaa....ini jokes sahaja...jangan sesiapa kecikhati yekkk..
grOundnUt berkata…
hahaha...satu fakta yang menarik..tapi sebenarnya banyak lagi ikon² kat blog antara beza laki dan perempuan..ekekkeke..^^
Pondok Usang berkata…
blog saya pule kategori goblok..
LindaLittle berkata…
biasa la tu...gegirl memang pink-pink...akak pun suka pink...tapi untuk blog..lebih suka letak hitam atau gelap-gelap....:)
cik asam jeruk berkata…
kirenye blog cik asam ni laki la..1 ciri2 kt atas xde wahahahha
THE AUTHOR berkata…
hahahahah..jangan macam tu Cik Asam.... ini hanya pemerhatian...susah hati aku buat entri ini....takut kawan-kawan kecik hati...
Si teNang berkata…
sori..tetibe terjengah ke sini dan terbaca entri ni...
saya jadi tertanya...adakah saya bukan pompuan sebab boleh dikatakan semua yg anda senaraikan ni saya tak buat..
ohh..cuma last few days je saya baru upgrade bg blog sy jadi cun sket..sblom ni kalernye memang hitam plain je.. -___-"