AutoSurf Free For Blogger

AutoSurf Free For Blogger



LAMAN WEB AUTOSURF NOW



LAMAN WEB AUTOSURF PRO

Inilah dua web site yang beri perkhidmatan autosurf kepada sesiapa yang berminat selain GlobalAutoSurf yang pernah aku buat entri terdahulu.
Kali ini aku minta maaf aku tak mencuba pun kedua-dua autosurf ini tapi aku ada melihat demo kedua-duanya.
Aku  hanya register nak lihat demo dan ambil banner-banner ni... tak sempat nak tengok hasilnya...Sori yekk
Apa yang aku tahu untuk autosurfpro memberi ratio 2:1!!!
Lagi baik dari Global Auto Surf.

Tapi saya pernah katakan dahulu, setiap hasil yang kita hendak haruslah melalui usaha kita. Dalam blogging yang penting blogwalking...blogwalking...blogwalking....
 Bila visitor bertambah maka page rank kau pun naik...
Very simple theory...

Tapi kalau nak mencuba, tiada salahnya. Janganlah nanti bila rakan-rakan blogger bercerita tentang autosurf hang terpinga-pinga...tak ngam lak.. For me apa jua ilmu kita boleh belajar untuk pengetahuan tapi kena bijak memilih lerrr....
Pengumuman!!! Alexa Rank aku dah turun 1M!!!!!!!

Catat Ulasan

1 Ulasan

OKje berkata…
eeee...takutnya!