Free Backlink -20 URL

Free Backlink -20 URL

Hari ini lepas presentation adalah aktiviti memulau tahap naga...hehehehe
So aku berblog satu hari di kilang!!!
Rehatkan otak.......
Jom aku nak cerita pasal backlink
KLIK GAMBAR UNTUK PERGI LINK
Lama tak buat entri pasal backlink ini, aku rasa ramai yang dah buat benda ini.
Tapi ada yang belum tahu aku nak beritahu laman ni kasi 20 backlink secara percuma.
At least kau boleh dapat 20 link yang baik..betul tak?

Apa salahnya kalau dapat  free backlink ini ....
Klik gambar kat  atas sana dan kau copy script yang diberi dan pergi ke  Design dan pilih kotak "Add Gadget" dan pilih HTML dan paste kan script kat dalam tu..Siap...
Buat tu dulu..

Kemudian kau scroll kat bawah dan isikan borang yang disediakan.
Setelah isi kau submit ...
Ada lagi , nanti kau nampak alamat blog kau keluar dan klik yang tulis "click here"
Siap dan dapat 20 backlink.... boleh bantu tingkatkan Alexa dan Pagerank.
Alexa link aku pun dah naik dari 186 ke 216..
Selamat berjaya...
Aku pun tengah sibuk cari autobacklink untuk bloglist aku ni...
Kalau jumpa lagi aku kasi tahu yekkk.

Catat Ulasan

11 Ulasan

Easy Official berkata…
thanks bro for this tips..
zareliqa afiqa berkata…
Whoaa! bagus ni. Nanti nak cuba jugak lar :)
cik asam jeruk berkata…
ok2 macehh..bole try ni hahaha :)
THE AUTHOR berkata…
ok no hal..
aku sekarang nak cari auto backlink tak yah nak buat copy paste ni..penat lerr
nia berkata…
banyak ilmu blog ni kalau kita pandai selongkar. mcm en hanif la.
THE AUTHOR berkata…
hehehehhe..thanks.
tolong menolong
Wanie berkata…
owhh tak pandai..klu buat ni ade effect macam bile org klik kat blog kite kuar iklan tak? <soalan pelik harap paham la..haha
shahdiana berkata…
dah buat dah..thanks hanif..tapi apa yang bestnya...actually tak bape paham pun akak ni
THE AUTHOR berkata…
Sebenarnya buat bende ni kita dapat backlink iaitu URL anda diletakkan di 20 website, macam exchange banner atau bloglist.
So, ia akan dapat perbnayakkan link untuk pagerank anda nanti..
Qashmere berkata…
alamak..takde backlink maknanya takde pergerakkan blog? macamana ni?A?!?!!?1 apa menda backlink backlink nih?..camne nak buat? panik terus ni..tolong22!! mcm-mcm lah pasal blogging ni...TOLONGGGGGGGGGGGGGG!!!!

macamana ni? ada sapa2 boleh tolong tak??????