Blog Tiada Bloglist Makna Tiada Pagerank?

Blog Tiada Bloglist Makna Tiada Pagerank?

Entri Mengarut Pagi Ahad...
Sebenarnya ini entri pendek berbau nasihat....hehheeheh
Perasan tak mana-mana blog yang tiada bloglist. Tak kisah ler samada bloglist di bawah satu blog lain atau dalam blog dia. Maksud aku blogger yang melebihi  6 bulan berblogging.
Tiada pagerank? Alexa Link rendah?

Sebabnya ia tiada exchange bloglist dengan mana-mana blogger.
Bloglist penting dalam mencipta backlink, apatah lagi  ia adalah dofollow link.

Saya nasihatkan kepada semua blogger baru buat exchange bloglist dengan mana-mana blogger. Cipta linkage dahulu dengan semua blogger. Tapi pastikan EXCHANGE BLOGLIST jangan suka-suka letak kecuali ia memang untuk rujukan anda.
Kalau tak, sambil bila-bila tak dapat pagerank...kekekeke

Selain itu join segmen banyak-banyak yang melibatkan URL blog anda di letakkan di blog tuan punya segmen. Sebab anda buat segmen dengan link kan URL blogger segmen ke blog anda.

Selain itu buat segmen. Ini cara yang  paling baik. Tapi buat masa sekarang jika baru 2 bulan berblogging jangan lak nak buat segmen. Exchange bloglist ngan Hanif jom..
Jom exchange dengan Hanif Blog....
Aku bila nak buat segmen..semua rakan-rakan blogger aku dah buat segmen...
Alamak aku mengarut lagi di pagi Ahad..hehhe

Catat Ulasan

5 Ulasan

Unknown berkata…
aku baru je nak berblog. jadi aku tak paham care2 ni.. boleh berikan tunjuk ajar tak? (muke tak malu)
THE AUTHOR berkata…
boleh..boleh..
tujuan blog ini adalah berkongsi ilmu terutama dengan new blogger.
no hal punya
MalizaMah berkata…
Jommm exchange link...
Miss Purple Ungu berkata…
oww..baru taw
thanks hanif for sharing :)