Bloglist Hanif Kini Di Ping Ke Google Plus

Bloglist Hanif Kini Di Ping Ke Google Plus

Sample Hanif Bloglist Google +
Salam sejahtera kepada semua rakan -rakan blogger.
Terlebih dahulu aku ingin mengucapkan beribu terima kasih kepada rakan-rakan blogger yang telah exchange bloglist dengan Hanif Blog.
Satu perjuangan untuk memperbanyakkan backlink Hanif Idrus Blog dalam memantapkan SEO...

Dalam menghargai penyertaan rakan-rakan blogger dalam Hanif Bloglist. Seperti yang telah saya janjikan setiap hari saya akan menjelajah 5 blog di Hanif Bloglist dan pingkan ke ping.busuk.
Selain itu entri anda juga akan dilinkkan ke URL Hanif Bloglist sebagai usaha jika ada sesiapa yang singgah ke Hanif Bloglist akan menjenguk blog anda juga...
Dan setakat ini saya berjaya menjelajah setiap hari ke blog-blog yang ada di bloglist saya setiap hari dalam purata 10 blog sehari.....

Dan untuk menghargai blogger di bloglist Hanif Blog ..KINI ..saya akan pingkan ke Google Plus
Ini adalah satu laman yang saya buat dimana blogger yang mempunyai badge Google + di entri mereka akan saya share..
Dimana artikel anda akan dipostkan kepada semua circle di dalam Google + Hanif Bloglist...
Dari masa ke semasa saya percaya ahli circle dalam Hanif Google + juga akan bertambah dari masa ke semasa dan anda akan mendapat..jika tak banyak sedikit pun sudah memandai mempromosi blog anda..
( Cuma nama Google Plus ini ialah nama perempuna Aslinda Aslinda--kesilapan kerana tak tahu nak buat apa nama..kekekke)
Pastikan setiap entri anda mempunyai logo G+ untuk memudahkan saya me ping kan ke Google Plus ini.

So jika anda menyertai Hanif Bloglist :
a) URL entri anda akan dilinkkan ke Hanif Bloglits
b) Dipingkan ke ping.busuk.
c) Share entri anda di Google Plus..

Jom join Hanif Bloglist untuk cabaran Hanif Bloglist PR1..
Kini Alexa rank Hanif Bloglist dalam anggaran  2,000,000 dan semakin baik!!!!
Jom exchange blog anda dengan Hanif Idrus ( http://hanifidrus.blogspot.com).
Win-win Situation...

Catat Ulasan

5 Ulasan

Unknown berkata…
camne nak ade logo G+ tu??
Miss Purple Ungu berkata…
tahniah hanif...
alexa rank makin baik :)
Mrs Beauty berkata…
Kalau nak exchange link ke blog saya PR1 leh ke?
YumeeDream berkata…
terbaek la Hanif Idrus Blog !:)
nursuriani berkata…
isk2 incik hanif! maknanya saya dah berjaya laaa?? hehehe tengs ler jadikan saya sebagai kwn. saya?? tak pandai lerr nak jadi kan sesapa kwn sahabat handai atau apa saja dalam google+++ tuh. huhuhu."tunjuk ajar ku sipu!" keh3x