Kenapa Aku Suka ping.busuk

Kenapa Aku Suka ping.busuk

Salam kepada semua!!!
Hari ini hati macam happy ajer..entah  kenapa.....hehheeh
Jom!!! Hari ini kau nak bincang tentang ping.busuk.
Dalam banyak-banyak auto ping yang ada di Malaysia ni paling aku suka ialah ping.busuk..
Sebab pertama dia punya laman web mesra blogger, senang nak cari maklumat tentang artikel-artikel terdahulu dan peratusan jumlah artikel terpampang di laman web dia banyak.

Selain itu ia ada pengkhususan entri seperti:
a) Artikel paling popular
b) Artikel pilihan busuk
c) Artikel hit paling tinggi
d) Widget artikel yang kena pasang kat blog kau orang lagi...
dan macam-macam lagi .
Ertinya peratusan orang nak jumpa artikel kau dalam ping.busuk ini memang tinggi.

Dan sebagai contoh , di gambar kat atas kau boleh lihat artikel aku bertajuk 'PRU13 Sah Guna Dakwat Kekal" menjadi pilihan artikel busuk.
Selain itu ping.busuk juga secara tak langsung telah menambahkan traffic aku sebanyak 7.4%.

Apa yang kau nak lagi....!!! ( Semangat promosi ping.busuk ini)

Lagi satu ping.busuk ini kalau kau pergi kat online dia, at least setiap saat pasti pelawat yag melawat laman dia tak kurang 400 orang!!!
Bayangkan peratusan artikel yang kau submit di ping.busuk kemungkinan di baca oleh pelawat-pelawat ini.

Lagi satu, ping.busuk juga penyumbang kepada kenalan-kenalan blogger baru. Setakat ini banyak gak aku mendapat rakan-rakan baru dari ping.busuk
Aku cadangkan kau orang join ping.busuk ini.
Malahan Hanif Bloglist juga pingkan entri-entri terpilih ke ping.busuk agar kita sama-sama dapat manfaatnya.
Tak rugi anda join ping.busuk ini.

Catat Ulasan

5 Ulasan

shahdiana berkata…
hanif akak baru lagi so tak bape faham..patut hanif ceta sket ala kadar je pasal apa traffik tu..& mendalah yang bersangkut paut ngan nya la..nak cakap pun tak pandai...
THE AUTHOR berkata…
Salam kak..saya memang nak jenguk kakak tapi masalahnya say atak ler jenguk blog kakak sebab profile kakak not yet public..
Nak tolong pun tak tahu macam mana..heheheh
Kakak tinggalkan URL blog kakak masa komen...
Nanti saya review habis-habisan..
No problem..
zareliqa afiqa berkata…
selalu dengar ping.busuk ni..tp tak taw mcm mana nak join? +_+
Abu Bagi berkata…
aku pun suka jugak.. tapi tak pernh pulak kena pilh jadi artkel pilihan :)
daimpressive berkata…
Terima Kasih utk perkongsian entri ping busuk ni

daimpressive

suaraserak.blogspot.com
Serak Itu Suatu Abstrak. Nampak Nyata. Boleh Dirasa. Kedengaran Ada. Tapi Fizikalnya Tiada.