Jom Exchange Beratus-Ratus Bloglist di Laman Bloglist Ini

Jom Exchange Beratus-Ratus Bloglist di Laman Bloglist Ini

bloglist
Salam Satu Dunia untuk semua rakan-rakan blogger.
Sudah hampir 3 bulan aku menguruskan blog bloglist Hanif Idrus dan baru-baru ini atas segmen terbaru Jebat aku dapat menambah baik bloglist Hanif dengan Exchange Bloglist.
Terdapat beratus-ratus bloglist yang aku telah aku kemas kini dan aku masih maintain blogwalking hampir setiap hari dengan menggunakan bloglist ini.
Malangnya pada bulan February yang lalu bloglist ini mencapai PR 1 tetapi apa silapnya ia macam tergantung.. Malas aku nak ambil tahu...hehehehehe

Disini aku menjemput semua rakan-rakan blogger jom serbu semua bloglist yang terdapat bloglist saya ini jika anda berminat untuk menambahkan backlink atau exchange bloglist.
Saya memberi jaminan mereka semua pasti akan exchange bloglist dengan anda tapi dengan syarat jangan lupa updated blog.
Setakat ini mereka semua adalah blogger yang peramah dan jaminan mereka pasti  membalas kunjungan anda.
Dan saya rasa anda semua ketahui kepentingan bloglist juga mencipta backlink..

Selain itu jika anda ingin exchange bloglist dengan saya dan mendapat kunjungan tetap (minimum 1 minggu sekali ) dengan syarat jangan lupa updated blog!!
Saya alu-alukan dengan tapak tangan terbuka...hahahhaha
Selamat blogwalking dan exchange blolglist.

Catat Ulasan

4 Ulasan

Izwa Kamaruddin berkata…
rasa mcm dah join je nie..heheheh....bnyk sgt menjoinkan diri :)
Unknown berkata…
nak pi melawatla... (^___^)
Tanpa Nama berkata…
fuhh planning baik punyer
Unknown berkata…
Hurm... backlink adalah satu cara untuk meningkatkan Google PR..

Jom kongsi link bersama..
Sila ke-->1.FREE LINK XCHANGE
TQ.. for support.