Vote Me For Nuffnang Blogger Of The Year

Vote Me For Nuffnang Blogger Of The Year

nuffnang
Blogger Of The Year
Pehh!!! macam best ajer masuk contest Nuffnang Blogger Of  The Year. Sekarang ni DiGi dan Nuffnang ada membuat suatu kerjasama DiGi WWWOW Awards yang mempunyai pelbagai kategori seperti  Fave Makan-Makan Expert, Fave Kay Poh, Funiest Video Of The Year, Malaysiakini Photo Journalist Of The Year dan macam-macam lagi.

Mula-mula nak join Malaysiakini Photo Journalist Of The Year tapi  tengok macam tak sesuai dengan konsep blog aku so aku join Nuffnang Blogger Of The Year. (Lihat sebelah side bar dan klik)
Hadiah untuk pemenang Blogger Of The Year ialah :
  • A sponsored getaway for two (2) pax to Krabi Island for 3 Days, 2 Nights (inclusive of flight and accommodation) worth RM5,000
  • One (1) return ticket to Sydney via AirAsia X
  • One (1) Samsung Galaxy W with DGSmart Plan™
  • One (1) Simple MasterCard preloaded with RM1,000 prepaid
  • RM1000 Cash Prize courtesy of Chartis Insurance
Bila kita join sesuatu pertandingan harapan untuk memang pasti ada kan walaupun rasa macam tak layak ajer. Tapi bila join terasa macam best ajer....kekekekke. Yalah kau masuk pertandingan Blogger Of The Year..maksudnya blog yang paling terbaik dari semua yang terbaik!!!  Bila kau masuk kau mesti rasa best punya...Jangan main-main..hehehehe.

Aku memang teringin nak pergi Krabi Island  berdua sama isteri aku dan sambil bermadu asmara buat kali kedua...Ngam kan... ( dilarang baca untuk kanak-kanak bawah 18 tahun).Mandi laut sama-sama. Minum air kelapa satu biji sambil kongsi straw...pehhh!!! Lepas minum air kelapa pergi  laut scuba lihat alam sekitar sambil memegang ikan-ikan yang jinak kat sana. Kalau boleh baling-baling ikan sama isteri...
Malam-malam lak lepak kat pantai sambil mengambil angin malam ditemani mainan biola oleh pemuzik pantai....Iskkkk!! Memang perfect!!!
krabi
Krabi Island Pulau Pujaan ku

So aku dengan rendah hati memohon pada rakan-rakan untuk vote aku untuk dapatkan awards ini. Kalau aku meNang aku akan beli koleksi barangan kat Krabi Island dan nanti aku buat giveaway. Win-win situation kan ...hehehehhe.
JANGAN LUPA VOTE...KALAU NAK VOTE LIHAT SEBELAH SIDE BAR KANAN...
THANKS YOU

Catat Ulasan

10 Ulasan

M@W@R Q@SeH berkata…
hehee gdluck bro...
Tanpa Nama berkata…
good luck ye..
Nazmi Faiz berkata…
tinggi harapan tuh...papepun, selamat berjaya la. x mustahil boleh dpt :)
teratai berkata…
semoga tuah menyebelahi Hanif....good luck:)
jahajahatable berkata…
wah wah...gud luck
jahajahatable berkata…
wah wah..gud luck
Azlan Strider berkata…
hehe..walaupun aku bukan pengguna nuffang tapi aku vote gak utk ko...hehehe

Regards,
-Strider-
Unknown berkata…
hoho, ikut juga nuffnang contest ni oo. mana nak klik? meh sini, aku bantu ko menang ^^. hehe.
♥ Nana BamBam ♥ berkata…
semoga berjaya..amin.
zareliqa afiqa berkata…
weee^^ gud luck! hadiah best tu :D