Teringin Nak Pakai Samsung Galaxy Tab 7.0

Teringin Nak Pakai Samsung Galaxy Tab 7.0

Samsung Galaxy Tab

Hari Sabtu yang lalu aku sama orang rumah aku ada usha Samsung Galaxy Tab. Ingatkan nak serbu satu ..beli tutup mata tak mahu pikir-pikir lagi terus sambar...hehehehehe.
Sampai sana mamat kat sana tanya mana satu tab you mahu..
Galaxy Tab 7.0 atau Galaxy Tab 7.7 atau Galaxy Tab 10.1.
Aku tanya apa yang beza, dia kata yang beza hanya saiz skrin ajer...ooohh!!
Tapi mamat tu usha aku pakai Galaxy Note. Dia kata ramai yang ambil sekarang ni. kecik dan comel.
Tapi hati aku nak pakai Tab jugak..aku kan seorang blogger takkan nak pakai note lak..hehehehhee .
Biar besau sikit skrin tu nak baca komen kawan-kawan..
Bini aku kata pakai 7.0 pun OK gak,,,harga murah ajer.
Lagipun 7.0 pun dah cukup besar dah.. Kalau nak besar lagi pakai desktop ada 55 inci lagi...

Tadi surf internet  jenguk-jenguk ada lak Samsung Galaxy Tab 2 7.0...
Sudah aku konpius ini...
Tapi kalau ikut pilihan aku..aku pilih Galaxy Tab 7.0 seperti yang dirancang . Bukan buat apa pun ..
Murah dan bentuk pun hampir sama jer...
Nak urf internet dan berlagak sikit ajer...hahahhaa.
Apa pendapat kau orang yek..
Kalau mana-mana kawan yang dah pakai boleh komen tak...?
Jiwa dah tak boleh tenang ni....serius aku cakap!!!!
Ini semua salah bini aku yang memulakan cerita nak pakai I-Pad ler ...Samsung ler...

Catat Ulasan

14 Ulasan

Unknown berkata…
nampak gaya macam dah kempunan sgt dah ni...belilah segera...pergi dapatkan satu...
Cik mama berkata…
Hahhahaha coobaaann...
waaaa... galaxy best... :)

dr segmen sharfynaz.
Tanpa Nama berkata…
hihi no comment coz mas lebih selesa netbook je.puas.
syafiqa berkata…
tab lg cool wooo.
nak 1 en.hanifff.haha
buat la pilihan yang tepat bro..janji kena ngn hati ngn budget ok
Tanpa Nama berkata…
AR beli samsung TAB jugak, beli 14++.. 2mggu lepas 2, ingat nak guna lain.. try nak tolak kat kedai, harga jadi RM6++ je, terus cancel dan kekal hgga kini. dulu tgk mcm best, tak terfikir yang AR jarang bawa bag kalau keluar.. hp 2 besar genabak..
Unknown berkata…
tab 2 keluar nanti ada dua saiz satu 7" and satu 10.1", selain tu, tab 2 dia pakai dual processor, selaju 1 Ghz, running Android 4.0 Ice-Cream Sandwich (ICS), videocall camera 0.3 mp

tab 7 plus plak sama gak dual processor tapi lagi laju, 1.2 Ghz, cuma masih run Android 3.2 Honeycomb. videocall camera 2.0

Berbaloi lagi kot beli 7 plus ahaha. mungkin boleh upgrade ke 4.0 :D
miloaiskurangmanis berkata…
tab 7.0 pun ok jugak tu beb....
Unknown berkata…
haha.. sy pun kempunan gak.. ambik tab 7 la.. ok sikit.... kalu 7.7 mhl sikit.. hehe..
Unknown berkata…
yes.. btol kata alyrds tu..
tp klu nk lg murah, pki cap ayam jerk..
uhuhuhuh...


pstttttt:
adik kwn aku senang2 dpt glxy note sbb dpt 8A dlm PMR.. terbakar jerk bila dgr.. huuhuhuh :)
Miss Purple Ungu berkata…
jom la kita2 sambar galaxy tab hehe :)
Tanpa Nama berkata…
dah penah beli...n dah pn jual...memang best...tp dok fikir berat nak letak dalam handbag...so tros beli galaxy s2...leh jd phone n leh surfing...kalau jenis rajen bawak bag besar okla...
Tanpa Nama berkata…
Cuma bagi cadangan, tab 7.0 skrin dia ada prob bro,tab 2 7.0 ok gua pkai ok je bru je bli mggu lpas lama dah idam tab ni,memang bebaloi,klu x ckup bsr bli la no 2 10.1