Adam Dan Hawa. ...download, keyword dan gigi

Adam Dan Hawa. ...download, keyword dan gigi

Aku dah benar-benar terjerat dengan drama ni. Pening kepala sebab bini aku dah dera aku jadi tukang download drama ni...huhuhu. Sekarang ni dah masuk episod ke 8 aku download.
Buatlah perlahan-lahan...kalau tak kang kena tidur dapur sorang-sorang...hehehe.

Nasib baik ramai rakan blogger yang buat entri pasal ini dan siap dengan download lagi. Senang kerja aku sebab dia orang dah susunkan...hanya perlu tekan dan download dan tungguuuuu....

Selain itu aku ada test pasal keyword Adam Dan Hawa ni...dan entri aku Download dan Tonton Adam dan Hawa pageview setiap hari meningkat. Kini dah 1300 pageview...
Manakala Blogger Fieda lak...salah seorang yang sering updated setiap episod drama ini....pageview blog dia setiap hari 2000 keatas!!!!

Tapi aku nak komen pasal heroin filem ini si Ain Hawani lakonan Nadiya Nissa ini aku lihat tak berapa cun sebab gigi dia.....jarang2. Kalau dia betulkan gigi dia, mesti cun...hehehe. Tapi lakonan dia aku puji sangat..best!!!!
Sebab dalam novel si Adam ni terpikat kali pertama kat Ain kerana dia terlalu cun....itu kata bini aku ler...hehehe.

Mesti kau marah aku kutuk Ain...bukan aku sorang yang cakap...ramai....
Ok ler....aku nak sambung download sebelum datin aku merengek nak sambungan episod ni. Apa nak buat, sayang bini katakan....hehehe.

Catat Ulasan

10 Ulasan

Unknown berkata…
ain cantik dalaman bro.....
he3
Korn Ahmad berkata…
ahaha.. donlod jgn tak donlod.. aku pon tgk mase balik kmpg jer, akak aku donlod kan.. ahaha
Unknown berkata…
cite ape tu ekk...x penah dgr lak... mybe sbb sy ketinggalan zaman bab2 cite skang ni
Unknown berkata…
best ke citer nie..x tengok lg..
cuti nie nk khatam pa..:D
Unknown berkata…
hahaha...xpa2... camtu la sayang bini...
Kekzamanis berkata…
Takp ernah tengok pun.. Best ke citer ni? Kalau best boleh la join download.. Hehe..
MalizaMah berkata…
Ramai menyatakan drama ni mantap..
Aimacomel berkata…
perrgh, best drama ni. admire sungguh dgn si Adam mukhris tu.. =)
Tanpa Nama berkata…
mane ad ! x bek kutuk ain ..aiyook.dose..heheheh..
ap2 pun mmg drama nie mmg terbaaekk ! like3.
fieda berkata…
fenomena drama ni dh mcm tsunami kan..uv saya tak sampai lagi ke 2000..paling tggi pun dlm 1600..tp ok la sejak ada drama ni mmg uv meningkat la..membantu jugalah cpuv nuffnang saya..alhamdulillah..asalnya saya share video tu sbb sendiri nk tgk tak sangka plk rupanya ramai kwn2 yg nk tgk jugak kat situ..