New Dancing Group In Town - The Mapel

New Dancing Group In Town - The Mapel

hanifidrus

Saksikan lah kemunculan group terhebat, terhot yang akan muncul di persada dunia ini.
Gabungan dua bangsa dan dua negara untuk memberikan impak kepada perkembangan hiburan di negara ini.
Dimana gabungan dua negara iaitu Nepal dan Myammar akan mengegarkan Malaysia.

Inilah kumpulan The Mapel iaitu gabungan nama Myammar dan Nepal..hehehehehe.
Sebenarnya kumpulan dancing inilah adalah sebahagian daripada pertunjukkan Annual Dinner kilang aku yang akan diadakan pada 3.11.2012.
Setiap Division wajib untuk menghantar 1 kumpulan, aku kalau benda macam ini dah lama tak join sejak dah kahwin ni.
So aku suruh ler clerk aku  Nana..cari dan paksa operator untuk menari berkumpulan dalam Annual Dinner yang akan datang ini.
So terbitlah kumpulan ini..
Dia orang tanya aku apa nak namakan... Aku pun spontan kata The Mapel...ahaks

Kalau kau orang tengok gambar kat atas tu, rasanya boleh menang tak.
Yang sebelah kiri aku tengok macam angkat sumpah kewarganegaraan ajer..hehehhe.
Yang berdiri nombor 2 dari kanan tu , lurus semacam ajer.....

Tak per, belum training lagi..
Kalau dah training dan mekap sure lentik punya...hahahahha.
Ini adalah requirement kilang yang memerlukan penglibatan operator dalam Miss Cantik, Dancing Group dan Singging Contest.

Aku harap mereka memberikan gabungan tarian yang menarik dan lebih cantik dan kalau boleh tema tarian mereka bersifat kebudayaan mereka.
Bukannya setiap tahun , tarian Disco atau Bollywood separuh seksi yang aku KENA lihat setiap tahun..huhuhuhu.
Hopefully ada perubahan yang baik, biarlah Division aku memecahkan tradisi ini.....kekekekeke.

Good luck The Mapel.
Aku rasa dia orang pun tak tahu apa yang aku tulis ini...
Myammar dan Nepal katakan...

Catat Ulasan

17 Ulasan

Unknown berkata…
wah..kelasss the mapel..hihi
LiNda berkata…
hehehe..all da best for The MAPEL. Train bg gempak punye..:)
ejulz berkata…
ni betul2 ke main2 ni..? haha
THE AUTHOR berkata…
Betul ler ni...hehhee
MalizaMah berkata…
serius??? hooooooooooo
Nisa Greennnpanda berkata…
hoho.. lawak..
pasnie ade album kuar x the mapel nie? XP
Hahah baik buat the Maple terus xD
yup semoga success misi tu! ^^

ps: Datang dari blog Sue Pelik
Unknown berkata…
bro..suh wat gangnam style versi mapel..musti meletop!!
Terjah sini ==>> Adat Vs Agama
RaimiSyazwan berkata…
Ada undian SMS ke idak...
Sy meesti undi the mapel
fasha amira berkata…
salam singgah..sgt lama x jenguk blog ni,tgk2 da tukar rupa..
Cik mama berkata…
Cayokk the Mapel.. Berusahalaa.. hehehhehehe.
Unknown berkata…
the mapel..hehehe..nice group name..en.hanif kena ambik video dorang buat persembahan nti..then boleh la upload kat blog nie..kalau terbaik dari ladang..sy prepare kertas kerja..kite market group nie..leh challenge NSD n Super junior..hehe
boni kacak berkata…
mohon dorang online dan google translate entri ni ke bahasa dorang.hehehehe
Unknown berkata…
Gud luck tuk the mapel..

Notakaki:cer try komen blog teman..dah boleh ke blum?
Aimacomel berkata…
haha, kemain mapel eh? ingatkan group mana la tadi. tertipu tipah rupanya =)
Unknown berkata…
artis antarangbangsa nie bro!!! the Mapel......
mintak sign boleh????he3
Cikrosecute berkata…
kelasss nama kumpulan kikiki....