Ping entri guna blogr.my

hanifidrus
Menjumpai satu laman ping yang baru untuk pingkan blog kau..
Sebenarnya dah lama juga ler...ehhehehehe
Ianya sebaik ping.busuk seperti apa yang didakwa mereka yang menggunakannya...
So jom cuba daftar ...senang ajer pakai Twitter atau FB

Klik ke sini untuk ke blogr.my
Ini bukan promote dan aku pun bukan kenal mamat yang buat ping blog  ini...
Aku rasa ping terbaik adalah ping yang ujud dalam lokasi negara tersendiri..
Kerana ia lebih mudah terdedah dan dipromosi!!
Jom tingkatkan traffic!!

Dan untuk admin blogr.my kalau kau terbaca entri ini ...sendiri mahu faham ler....hehehehheeh

5 comments:

amengs88 said...

bgus juga ni.. Terima kasih abg hanif.. Hehehe

Nisa Greennnpanda said...

dh tau psl bnde nie..
tp malas nk join, hehe..

Che Rosliza Che mat said...

Tak pernah daftar pink...nanti nak trylah..

Abu Zaini said...

Info yang patut disemak CIk...

Hanif Idrus said...

Beribu trafik aku dah dapat sejak ping kat blogr..

kesimpulannya ianya ping terbaik ...