Jom follow - Aku Cuma Seorang Kulikutif !!! Ohsem giveaway

Jom follow - Aku Cuma Seorang Kulikutif !!! Ohsem giveaway

hanifidrus
Jom join segmen blogger ini Aku Cuma Seorang Kulikutif bernama Remy.
Blog yang serba hitam tapi penuh cahaya...
Boleh dikatakan hampir setiap hari Bro Remy kita ini updated entrinya...rajin tu...hehehehehe

Target untuk mencapai 1000 follower menjelang hujung tahun 2012 ni.Kini jumlah follower ialah 730 orang.Jom kita support saudara kita ini.

Blog beliau kini berstatus PR1 dengan Alexa rank  3.197.445, agak tinggi Alexa ranknya kan...
Header yag cantik dan kalau suruh aku buat, memang aku tak pandai langsung..jeles lak....kekekeke
Jom join segmen beliau.

Catat Ulasan

5 Ulasan

Aimacomel berkata…
slmt bergiveaway abg hanif.. insyaAllah nanti join jugak =)
Datang dari segmen yg sama..
Sama-sama kita meriahkan segmen dia ^^
Gd luck~

http://everythingseverythings.blogspot.jp/2012/10/jom-follow-aku-cuma-seorang-kulikutif_3.html
Cikrosecute berkata…
good luck bro....tetingin nak join....komputer tgh sakit....
Unknown berkata…
Bro Hanif....
thanks support GA remy yg tak seberapa tu.....Harap2 bro antara yg bertuah nanti..... terharu rasanya kerana kenkawan sudi menyokong.....
ayut berkata…
slmt bersegmen..slm kenalan :)