Hanif Idrus Ke Filipina, Brunei dan Indonesia

Hanif Idrus Ke Filipina, Brunei dan Indonesia

hanifidrus
Salam satu blogger. Penat minggu ini ke semua negara ini melayan rayuan isteri aku ni.
Kali ini jalan berdua-duaan sahaja tak bawa anak-anak sebab sepupu anak-anak aku datang kat rumah.
Ambil peluang dating berdua-duaan...kiikikiki.

Sempat jalan ke 3 buah negara tanpa gangguan sambil grip pinggang bini..ahaks.
Mahu 2 jam juga kami ronda2 iaitu 5 negara 1 Fiesta di MITC Melaka..kikikki.
Pesta makanan jualan di semua negara Asean.

Ingat Remy Hazza ajer boleh buat entri yummy dia. Aku pun boleh..makan masakan 3 jenis negara dan semua masakan negeri tempatan...hihihihi. Jgn marah bro....

Singgah setiap gerai dan test food mereka. Sempat beli beberapa barangan di sana.
Di samping  itu aku juga ada beli rantai kristal buatan Filipina untuk follower ke 1000 aku. Sesekali kasi barangan import...hihihihi. Nanti aku buat entri dan gambar rantai kristal tu yek..

Catat Ulasan

17 Ulasan

Shaiful Zaidi berkata…
ingatkan betui-betui...
Unknown berkata…
cet!!!!!!!!!!!!!! ingatkan pegi betul betul... geram lak baca.. hahahaha
Unknown berkata…
selamat berdating bro..hahaha...

leh ajar saya SEO yer....
LiNda berkata…
ohhh..bro hanif ade kat MITC melaka ye. Hehe, remy da ade pesaing la utk entry yummy2 :)
Unknown berkata…
hebat ebat sekelip mata jelajah dunia..best tu berjalan dengan insan tersayang. Rupanya pesta asean...hanif hebat hari ni..hehehe
Unknown berkata…
wow ! bestnyer dapat pergi.. dapat tambah ilmu pasal negara2 asean.
Abam Kie berkata…
InsyaAllah lain kali dpt pergi n menjejakkan kaki ke negara2 tersebut, kan?
Jue Jaynee berkata…
alamak tertipu..hii ingat betul tadi p indonesia..huuu jelesnya
Unknown berkata…
lah..haha..
ingat berbulan madu..=P

syoknya dpt test mcm2 makanan..=)
jie susanos berkata…
best la dpt rase makanan negara lain..
Unknown berkata…
bertuahnya si follower ke 1000 tu ye..
Unknown berkata…
hihi....kt MiTC rupenya...
haryati berkata…
kikiki....ingatkan real....
Unknown berkata…
gi mkn2 remy tak kisah,...... nie gi dating berdua yg remy marah nie......he3.....
mesti byk makanan yg dirasa ye....
Diari Maya berkata…
Hahaha...entri yg paling suspen. Tipah tertipu yu.
OKje berkata…
Sesekali dating berdua, best jugak ek nep