Segmen | Semarakkan Rakan Blogger Google+

Segmen | Semarakkan Rakan Blogger Google+

2012 tahunku yang kacak
Salam satu Blogger. Hari ini aku nak join segmen yang dah lama aku tunggu-tunggu iaitu Segmen | Semarakkan Rakan Blogger Google+ yang dianjurkan oleh blogger Hasrul Hassan.
Dan pernah acapkali aku buat entri mengenai Google + ini.

Mula-mula baca syarat, agak pening gak..guna bahasa blogger...hehehehehe. Aku guna bahasa pasar..ahaks. Sorry bro.
Mula-mula copy paste ayat ini ke entri anda *ambil dari entri beliau

"Google+ lebih baik sebab dengan sekali klik, anda bukan sahaja berhubung sesama blogger, tetapi semua mereka yang punyai akaun dalam rangkaian Google. Malah, apabila anda berkongsi (+1) entri-entri di blog anda, semua rakan anda akan mengetahui akan perkongsian tersebut - sama seperti anda klik Facebook LIKE dalam entri blog"

Kedua macam biasa, linkkan entri ini ke entri Segmen | Semarakkan Rakan Blogger Google+ Hasrul Hassan. Okey dah siap.

Ketiga ialah follow blog-blog yang menyertai segmen ini. Maksud follow bukannya klik Google Friend widget tu tapi follow Google +.
Aku punya Google + kat bawah sekali..sila scrollll...hahahahaha. ATAU
kat atas sekali di navibar tu....
Tak jauh pun.... Nampak tak!!! Yesssssss

Last sekali tinggalkan link kau orang kat blog HH ini...hemmmm
Siap!!! Selamat bersegmen dan saya amat galakkan anda join ni....

Catat Ulasan

14 Ulasan

Unknown berkata…
slmt bersegmen ye.:)
Asmar Arafad berkata…
mana ekk g+, lawak jer dah klik pun, selamat menambah rakan google..
Unknown berkata…
selamat bersegmen bro.....
semoga bertambah semarak google+ nanti....
Unknown berkata…
ha.. ni nak tanya le kan. senag citer cik habif check kat pengomel tegar cik hanif tu. wantie dan siti fatimah tu adalah org yg sama.

kenapa google & blog nak saperate user cam tu ek?

ingat nak bagi hadiah kat pengomel di blog saya tu. tapi kalau dah saperate user mcm tu. cam na nak buat? leh tolong tak?
Misterie87 berkata…
Abe Hanif yang abe hanof guna tu Google+ Badge. Abe kena add a gadget "Google+ Follower" la abe.
Unknown berkata…
all the best..=)
M'Rie R'Nie berkata…
Kita pun dah join.
THE AUTHOR berkata…
Ya ker...Mrnie..
Aku tak tahu pun....
Tanpa Nama berkata…
nk join segmen ni, tapi mcm ne nak ada button add tu, jumpa mana
Pha Is berkata…
owh.. mcm ni rupanya... susah sikit nk paham dari blog pihak penganjur.. hehehe
Unknown berkata…
best laa segmen ni,..nk joint gak laa
ismailrich berkata…
Kita serupa. Sama-sama dah join. Program ini sangat menarik.