Gempar: Perkara Sebenar Kes Rogol Delhi

Akhbar
Salam Satu Blogger. Peristiwa yang mengejutkan tentang perkara sebenar kes rogol ngeri yang berlaku di India, New Delhi.
Saya rasa semua rakan-rakan telah ketahui berita ini melalui media massa dimana seorang wanita telah dirogol dan dicampak dari bas.
Itu sahaja yang kita ketahukan, tetapi sebenarnya ianya lebih kejam lagi..

Saya alih bahasa tajuk ini untuk rakan-rakan blogger semua. (Saya minta maaf jika terdapat penggunaan bahasa yang agak kasar)



Menurut wartawan wanita ini. Beliau baru mengetahui perkara sebenar kes rogol "Delhi Gang Rape" Apa yang sebenar yang terjadi? Dan selama ini berita yang kita dengari dari media sebenarnya adalah lebih tragis. Ini semua terjadi kerana pihak media telah dihalang mendapat tahu perkara sebenar!!!

Ram Singh iaitu salah satu Gang Perogol Delhi telah dikata menusukkan batang besi di kemaluan wanita tersebut, sebenarnya bukan itu yang berlaku.
Padahal menusukkan batang  besi di kemaluan wanita tersebut pun sudah dianngap kejam tetapi apa yang say anak ceritakan ini adalah lagi kejam!!!

Beliau telah memasukkan tangannya ke dalam kemaluan wanita tersebut dan menarik keluar uterus wanita tersebut dengan ganas selepas merogolnya sebanyak dua kali. Kemudian beliau telah mencampakkan iterus dan wanita tersebut dari bas.!!! Kejammnya!!! Itulah yang berlaku!!!!

Alasan tingkah laku sedemikian:
Perbuatan ini berlaku semasa wanita tersebut cuba mempertahankan dirinya, wanita tersebut telah menampar dan mengigitnya.It sahaja sebabnya!!

Keesokkannya, sepasukan polis yang menyiasat kes ini bukan sahaja mencari gang tersebut tetapi mencari uterus wanita tersebut..Ini amat mengejutkan sekali. Jika wanita itu hidup sekali pun ia terpaksa bergantung kepada cecair seumur hidupnya disebabkan kerosakan yang begitu teruk sekali. Syukur, beliau telah meninggal dunia.

Salah seoarang kawannya yang mengikuti cerita tersebut, terkejut dan tidak sanggup untuk mengulas cerita ini .
Wartawan tersebut meminta kita agar berkongsi ini dan sebarkan ke seluruh dunia. Kekejaman ini tidak dapat di ulas melalui ayat kerana ia melampaui akal manusia.

Inilah wanita tersebut, bapanya telah membenarkan nama anaknya di umumkan kepada media. Nama beliau ialah Jyoti Singh Pandey

Saya sebenarnya boleh menerangkan kerakusan perogol tersebut dengan memaparkan bentuk uterus dan penjelasannya akibat keganasan perogol tersebut, tapi rasanya tidak sesuai sangat untuk dipaparkan di blog ini.

Sebagai seorang manusia tidak mengira agama atau bangsa, setiap wanita haruslah dilayan sebaik-baiknya. Walau pun kes ini sudah lama tapi pada mula-mula tengah hangat aku langsung tidak mahu mengulasnya kerana sedih melihat wanita diperlakukan sedemikian.

Tapi apabila rakan saya mengemailkan keratan akhbar tersebut, entahlah rasanya memang keji manusia tersebut!!!!




32 comments:

لين Si Pipi Merah said...

sangat keji!

http://ohgadisitu.blogspot.com/2013/01/kisah-di-sebalik-kes-rogol-beramai.html

Amanda Suria said...

kita yang membaca kisah sebnar ni dah sgt2 takut..inikan pula dia yang mengalami...x dapat SA bayangkan mcm mana perasaan dia ketika tu..bagaimana dia menahan kesakitan...mmg patut dia dikenakan tindakan...biar mati sekali pun...

normi nieza said...

mmg setan lah perogol tu..moga dia mati lbh dasyat lg...

Sheila Salim said...

Assalamualaikum.. masyallah, meremang bulu roma saya baca entri ini. Ya Allah, semoga Kau memberi keadilan kepada mangsa. kesiannya. sedih baca ni...

Mohd Lokman Bin Ramli said...

keji, keji.. sampai begitu sekali.

dilla said...



this is what happen when men no longer the one who can protect us

Nor Salmi said...

Amat kejam.. Tak sanggup untuk membacanya..

Niza Romli said...

uhhhh...ngeri. baca pun tak sanggup dah, inikan pulak nak tgk cara2 perogol yg kejam tu buat. Gila. Betul2 gila!

Hanif Idrus said...

Memang gila..sebab tu aku pun hairan kenapa perkara ini meletup kat India!!!
Sampai tunjuk perasaan sana sini..rupany ainilah kekejaman manusia bernama lelaki...yang rakus

Daddy Zuki said...

saya rasa hubungan yg palingsesuai utk perogol2 itu adalah dikasi! biar mrka sengsara seumur hidup!

Aqu Mad said...

gile ar malaun ni.binatang pun tak seteruk si majos tu,, hm

inasazali said...

tkutnya mnjadi seorg wanita ni..takut sgt2..kdg2 bnda yg kita x jgka akn berlaku..

dhinai adnan said...

Kes rogol semakin menjadi jadi...pihak tertentu wajib memikirkan apa hukuman yang paling setimpal dengan perbuatan mereka.Jangan hanya sekadar hukuman rotan .penjara atau denda sahaja kerana setakat ini ia tiada memberi kesan dan pengajaran kepada perogol perogol yang tida sifat kemanusian itu.

Etuza Ezawarna said...

nafsu seraka, dia tu bukan hati manusia lagi. nauzubillahi...

Nadia Johari said...

sampai macm tu sekali.. =(..sgt menkutkan..

cik amal said...

MINTA DIJAUHKAN...AAMIIN..

Warna Warni Kehidupan said...

Sy tak leh terima langsung walau apa pun alasannya.. pastikan dorang tu sume di hukum mati mandatori..

Mentari Minda said...

kejam betul...nie...kesian pulak....harap kat malaysia tiada berita seperti ini berlaku...

Azlan Strider said...

yerp..aku rasa macam pernah dengar citer nie tapi tak detail..no wonder laa kat india mereka sanggup merusuh bg menunjukkan rasa tak puas hati terhadap perogol tu..kejam betul dia..

Regards,
-Strider-

amira arbain said...

astaghfirullahalazim . kejamnyaaa . mohon dijauhkan !

3no gr33ny said...

terukanya..syukur wanita tersebut sudah meninggal..tak terseksa zahir batinnya lagi..semoga gang tersebut menerima hukuman setimpal

Papa Mifz said...

napalah kejam sangat kan...

Remy hazza said...

pada remy memang terlalu zalim.... sampai mcm tu sekali dieorg sanggup....... tak langsung belas kasihan....harap2 hukuman yg dieorg kena nanti setimpal....

Leeza dayasari [santai leeza] said...

hmmmm... apa nak jadi.

Donny Ien said...

keji sungguh perbuatannya. Moga di jauhkan dengan benda2 ni

Razif said...

sangat kejam ... that's all

Mas Zull said...

assalamualaikum Hanif....mmg sangat kejam patut dihukum gantung jer perogol tu...;(

Haryati Faizal said...

kenapa wanita diperlakukan sebegitu rupa... tak kesian ke???? takde hati perut ke??? isshh...emosi pulak ye...

wantie said...

memang keji. bayangkan apa perasaan si bapa bila anak di perlakukan begini. apatah lagi si ibu. memang tak dapat nak di gambarkan..

wantie said...

tambah..

lebih jahat dari setan. dr. nakkeluarkan uterus tu pun memalui pembedahan. dia main guna tangan nje. sepatutnya segala usunya pun di rentap sedemikian rupa baru dia tau.

tak pernah jumpa manusia sejahat ni. benci. meluat..memang tak boleh gambarkan.

klau dia ada kat depan mata sekarang memangteruk aku kerjakan.

Ni bukan bertopengkan syaitan. dah memang syaitan sebenar.

Remy hazza said...

semoga semua yg bersalah mendapat hukuman setimpal...... kejam sangat

amier faiz said...

masih wujud insan bergelar binatang!!!!