Pisau Diedar Kepada Wanita

Pisau Diedar Kepada Wanita


Jangan kacau perempuan India nanti kena tusuk dengan pisau!!!! Inilah salah satu langkah dalam memerangi kes rogol yang berlaku India.

Di Malaysia aku rasa pisau-pisau ini tak perlu kot. Sebab undang-undang berkata mana-mana individu yang memiliki senjat tajam melebihi 4 inci boleh ditangkap!!

So gunakan kan lah spray atau siren yang kuat sebagai alat perlindungan. Zaman sekarang ini, benda-benda tu wajib untuk perempuan disebabkan lelaki di dunia ini kecuali aku banyak yang kurang waras.....hahahhaha.

Zaman lagi moden tapi sikap manusia semakin terbelakang. Aku yang ada anak perempuan sekarang ini, risau melihat perkembangan rakus manusi azaman sekarang ini..huhuhuh

Sebuah parti politik berhaluan kanan India mengedarkan beribu-ribu bilah pisau kepada golongan wanita di sebuah negeri di barat India untuk digunakan mereka jika diserang.

Pisau-pisau itu diberikan selepas seorang pelajar wanita yang berusia 23 tahun mati akibat dirogol oleh beberapa lelaki pada Disember tahun lalu.
Parti Shiv Sena itu mengedarkan senjata tersebut pada Rabu lalu pada sebuah majlis yang diadakan di sini.

Pemimpin parti itu, Ajay Chowdhary berkata, wanita harus menyimpan pisau tersebut dekat dompet mereka.

Sejumlah 21,000 bilah pisau itu diedarkan manakala negeri Maharashtra yang kerap berlaku kejadian rogol dan bunuh menjadi tumpuan utama pengedaran

Walau apapun kalau nak promote pisau tu pilihlah model yang cantik sikit...hehehehe.

Catat Ulasan

5 Ulasan

Cikrosecute berkata…
memang elok di bekalkan pisau untuk safety...
aqumad.com berkata…
wakakaka, model tu tak cantik ke bro? hehehehehe
Unknown berkata…
Bahaya, nanti kecoh kalau NGO anti jenayah dapat tau. Membekalkan senjata kan satu kesalahan. Lain la mereka edarkan pistol elektrik atau spray lada hitam, yg tu boleh la diterima
Unknown berkata…
he3....bukan taknak model yg lain...takut kalau model cantik dia jadi sasaran utama......
OKje berkata…
pergh!!! mmg ngeri zaman sekarang ni...